Και ενώ η Facebook και η ηγετική της ομάδα έχουν να αντιμετωπίσουν τις οδυνηρές συνέπειες του φιάσκου της δημόσιας εγγραφής της εταιρείας, η Google επανεμφανίζεται κλείνοντας και επισημαίνοντας στην αγορά τη σημασία των μετρήσεων και των αναλύσεων δεδομένων· μ’ άλλα λόγια, «εμείς είμαστε σοβαροί, όχι σαν κάτι άλλους που δεν μπορούν να σας προσφέρουν τα στοιχεία που χρειάζεστε».
Η νέα μελέτη της Google για τη διαφήμιση, τη διείσδυσή της και την αποδοτικότητά της, λέγεται «Display Business Trends: Publisher Edition» και προσφέρει στους «publishers» (διάβαζε «διαφημιζόμενους») δεδομένα, περισσότερα δεδομένα και ακόμα περισσότερα δεδομένα σχετικά με διάφορα θέματα που σχετίζονται με την προβολή μέσω Internet –από το αν και κατά πόσον έχει νόημα πλέον να χρησιμοποιεί κανείς banner (κατά τη Google, όχι ιδιαίτερα), ως τους ρυθμούς αύξησης της πρόσβασης μέσω κινητών ή τη διείσδυση του Internet στις αγορές 235 διαφορετικών χωρών. Όλα αυτά, σε ένα πολύ ενδιαφέρον 23σέλιδο PDF.
Σχόλια