H άποψη της Bold Ogilvy & Mather για το ad blocking στην Ελλάδα

Δάφνη Λοκοβίτη @ 11.04.2016
H άποψη της Bold Ogilvy & Mather για το ad blocking στην Ελλάδα

Διεθνώς βλέπουμε ήδη τις πρώτες αντιδράσεις από τους ίδιους τους publishers είτε μέσω disclaimers οι οποίοι ενημερώνουν τους επισκέπτες για την απενεργοποιήση των ad blockers σε περίπτωση που θέλουν να καταναλώσουν περιεχόμενο τους, είτε με μοντέλα monthly subsctiption και bitcoin ανά άρθρο πληρωμών.

Όλα αυτά είναι μοντέλα που αλλάζουν την αγορά, δεν υπάρχει όμως ακόμη σαφής τάση, ενώ η εφαρμογή τέτοιων μοντέλων στην Ελλάδα μοιάζει ακόμα μακρινή.

Στο ευρύ Ελληνικό κοινό δεν υπάρχει ακόμα σε μεγάλο βαθμό "αποστροφή" ως προς την κατανάλωση περιεχομένου των διαφημιζόμενων.  Είναι όμως όλο και πιο επιτακτική η ανάγκη των χρηστών για την καλυτέρευση της εμπειρίας πλοήγησης τους.

Θεωρούμε λοιπόν ότι ο βασικός λόγος που οι χρήστες χρησιμοποιούν ad blockers, δεν είναι τόσο το clutter που προκαλεί η διαφήμιση display σε ένα site, αλλά το ίδιο το performance και πιο συγκεκριμένα η ταχύτητα του site.

Είναι λοιπόν αναγκαία για τους publishers η πραγματοποιήση συνεχών performance tests, καθώς έτσι καθορίζεται η εμπειρία του χρήστη και το ποσοστό repeat visit. Παράλληλα στη διαφήμιση οφείλουμε να κατανοήσουμε το ρόλο του user experience στο design process το οποίο, όταν πραγματοποιηθεί σωστά, μειώνει το clutter, με αποτέλεσμα να αποκομίσει o χρήστης τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης και κατανάλωσης περιεχομένου.

Στην ουσία εξυπηρετούμε ακόμα καλύτερα τις ανάγκες για engagement με τα brands, δίνοντας ακόμα μεγαλύτερο value στην εμπειρία του χρήστη με αυτό μέσα από ένα brand ή campaign website ή μια πλατφόρμα e-commerce ή και ένα display campaign.

Πιστεύουμε λοιπόν ότι οι publisher, οι διαφημιστές και οι διαφημιζόμενοι  πρέπει να επενδύσουν σε ό,τι αφορά το user experience, στη δημιουργία contextual content και targeting - ενώ συνάμα, οι εταιρείες ad serving πρέπει να προσπαθήσουν να μειώσουν τα serving times.

Όσο επενδύουμε στη σωστή δομή του περιεχομένου, αλλά και σε περιεχόμενο που ενδιαφέρει το χρήστη μέσω του native advertising, αυξάνουμε το βαθμό ικανοποιήσης και μειώνουμε τα ad blocking downloads.

 

Η κ. Δάφνη Λοκοβίτη είναι Chief Digital Officer στην διαφημιστική εταιρεία Bold Ogilvy & Mather

OGILVY,AD BLOCKERS,AD BLOCKING,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home