Amazon Fire: όχι ακόμα πυρκαγιά!

Amazon Fire: όχι ακόμα πυρκαγιά!

Ήρθαν λοιπόν οι ειδοί του Σεπτεμβρίου και ανακοινώθηκε το περιβόητο tablet της Amazon. Και, όπως έχει επικρατήσει τον τελευταίο καιρό, το ίδιο το γεγονός ανταποκρίθηκε σχεδόν 100% στις «προβλέψεις» απάντων ημών των Δικτυολογούντων· το «προβλέψεις» εντός εισαγωγικών καθώς σχεδόν όλα τα δημοσιεύματα που προηγούνται τέτοιων ανακοινώσεων σπάνια προκύπτουν από δημοσιογραφική έρευνα και μπορούν να ανιχνευθούν στα τμήματα PR των εταιρειών που φροντίζουν να διαρρεύσουν συγκεκριμένες πληροφορίες ώστε να δημιουργήσουν τον απαραίτητο θόρυβο!

Πλην όμως, όπως και στην περίπτωση του Καίσαρα, οι ειδοί ήρθαν αλλά δεν παρήλθαν. Ήτοι, το Kindle Fire ανακοινώθηκε μεν αλλά δεν κυκλοφόρησε και, σίγουρα, δεν είδαμε την ανταπόκριση της αγοράς σ’ αυτό. Βεβαίως ουδείς αμφιβάλλει ότι η τεράστια μηχανή προώθησης που βρίσκεται πίσω από το κορυφαίο κατάστημα λιανικής του Ίντερνετ δε θα φεισθεί εξόδων ώστε ως τις γιορτές όλοι να έχουμε σκεφτεί ότι τα 199 δολάρια (συν τα μεταφορικά, συν οι φόροι για μας που ζούμε εκτός ΗΠΑ) είναι μικρό αντίτιμο για όλα όσα έχει να μας προσφέρει το στιλάτο μηχανάκι της Amazon.

Έχει; Φυσικά! Και η Amazon φροντίζει τους τελευταίους δέκα μήνες να μας προετοιμάζει γι αυτό, κυρίως από την πλευρά των υπηρεσιών και του περιεχομένου (όλη η συζήτηση περί cloud και περί των προνομίων των χρηστών του Amazon Prime, σίγουρα είχε και μια τέτοια διάσταση στο πίσω μέρος του κεφαλιού των marketers της εταιρείας). Συνεπώς, όσοι αποφασίσουν να στραφούν προς το tablet της, δε θα το κάνουν επειδή υπερτερεί του iPad (ακόμα και οι σκληροπυρηνικοί φίλοι του Android συμφωνούν ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο), αλλά επειδή (α) είναι πολύ καλά συνδεδεμένο με τις υπηρεσίες και το περιεχόμενο που διαχειρίζεται η εταιρεία, (β) είναι σημαντικά φτηνότερο και, (γ) δεν είναι Apple.

Η ουσία λοιπόν της συζήτησης είναι ότι αν το Fire καταφέρει όντως να βάλει φωτιά στην αγορά (όπως είπαμε και εμείς, μην αποφεύγοντας το προφανές λογοπαίγνιο), αφενός είναι κάτι που θα φανεί μετά από τέσσερις μήνες, δηλαδή αφού κοπάσει η αγορά των εορτών και αφετέρου αν όντως γίνει, πιθανότατα θα οφείλεται σε άλλους λόγους και όχι στην ποιότητά του. Μ’ άλλα λόγια, θα είναι σε μια κατηγορία μόνο του και, ακόμα και αν το iPad χάσει κάποιους πόντους, η Apple θα μπορεί (και από μια μεριά δικαίως) να ισχυριστεί ότι άλλο τα μήλα και άλλο τα πορτοκάλια. Αυτό βεβαίως αν δεν ακολουθήσει την προσφιλή της τακτική και μηνύσει την Amazon για αθέμιτο ανταγωνισμό...

 

KINDLE,AMAZON,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home