Μαζικές απολύσεις από την AOL

Μαζικές απολύσεις από την AOL

Όλως συμπτωματικώς, είχα την εταιρεία στο νου μου τελευταία καθώς έτυχε και κοίταζα διάφορα timelines του Internet από τις αρχές της δεκαετίας του '90 και ύστερα -αν και, ουσιαστικά, ο αντίποδας του Δικτύου, η America Online/AOL υπήρξε ένα σημαντικό όνομα από την εποχή που ο κόσμος στράφηκε στα ψηφιακά μέσα και μέχρι και τη μεγάλη συγχώνευση με την Time Warner το 2000, ήταν πολύ δύσκολο να υπάρξει αναφορά στην online πραγματικότητα που να μην την περιλαμβάνει. Και, αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς, οι αναφορές δεν έλειψαν ούτε από τότε ως τώρα, καθώς κάτι με τη μετατροπή της σε εταιρεία media, κάτι με τη δραστηριοποίησή της στη διαφήμιση, η πάλαι ποτέ μισητή για τους σκληροπυρηνικούς Internet -άδες AOL, δε χάθηκε πραγματικά ποτέ.

Έγραψα "συμπτωματικώς" επειδή μόλις την Παρασκευή έτυχε να δω μια ακόμα είδηση σχετικά μ' αυτή: σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η εταιρεία θα κάνει περί τις 550 απολύσεις από το δίκτυο τοπικών ειδήσεων Patch το οποίο διαθέτει περίπου 900 τοπικά sites σε 23 πολιτείες* κατά το δημοσίευμα, ο λόγος για τις απολύσεις είναι ότι το δίκτυο, το οποίο αποτελεί ένα από τα βασικά τμήματα της ραχοκοκαλιάς της AOL στον τομέα των Μέσων, είναι ταυτόχρονα και ένα από τα πιο ζημιογόνα κομμάτια της και ότι χάρη στις απολύσεις αυτές, θα περιορίσει τις ζημίες της κατά 14-18 εκατομμύρια δολάρια.

Για μια ακόμα φορά θα αναρωτηθώ αυτό που αναρωτιέμαι από τότε που η AOL προσπαθούσε να πείσει τους Αμερικανούς με τις δισκέτες που έδινε με κάθε μόντεμ ότι αυτό που πουλάει είναι καλύτερο από το Δίκτυο: πώς είναι δυνατόν μια επιχείρηση να έχει μια τόσο μεγάλη βάση χρηστών και να μην καταφέρνει να παραμείνει βιώσιμη; Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία του ίδιου άρθρου του Reuters, το δίκτυο του Patch έχει 3,5 εκατομμύρια συνδρομητές στα newsletters του και 4,7 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες. Σαφώς ο αριθμός είναι 1% για τα δεδομένα του αμερικανικού πληθυσμού (και μια και αναφερόμαστε σε τοπικά νέα) αλλά παραμένει εντυπωσιακός.

Προσωπική μου υπόθεση είναι ότι η εταιρεία αυτή, παρ' όλες τις αλλαγές πλεύσεις και τους... ανασχηματισμούς της, δεν κατάφερε ποτέ να κατανοήσει πραγματικά το Ίντερνετ -όπως κάποιες εταιρείες έχουν "κουλτούρα Internet", η AOL έχει κάτι σαν "κουλτούρα αντί- Internet" η οποία δεν αλλάζει, είτε επικεφαλής της είναι ο ιστορικός Στιβ Κέις, ο Τζέραλντ Λέβιν, η ο πιο πρόσφατος Τιμ Άρμστρονγκ. Ίσως επειδή  κανείς από αυτούς δεν είναι, πραγματικά άνθρωπος του Δικτύου.

 

AOL,WEB,INTERNET,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home