Αν και το Internet παραμένει ένα από τα σημαντικότερα όπλα των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους (LCC), μερικές φορές μπορεί να λειτουργήσει και εντελώς εναντίον τους –κάτι τέτοιο συνέβη στην αμερικανική Southwest Airlines, την παλιότερη και μεγαλύτερη LCC στον κόσμο η οποία εχτές υπέστη μια από τις μεγαλύτερες δυσλειτουργίες στην ιστορία της. Όπως διαβάζουμε λόγω προβλημάτων στο web site της εταιρείας, καθυστέρησαν σημαντικά 450 από τις 3.600 πτήσεις που ήταν προγραμματισμένες την Κυριακή εντός των ΗΠΑ, και από και προς το Μεξικό και την Καραϊβική.
Σύμφωνα με τους υπευθύνους της Southwest, το site δεν επέτρεπε να γίνονται κρατήσεις μακρόθεν με αποτέλεσμα οι επιβάτες να πρέπει να πάνε στα αεροδρόμια νωρίτερα και να κάνουν τη διαδικασία έκδοσης κάρτας επιβίβασης για τον εαυτό τους και για τις αποσκευές τους με τον... παραδοσιακό τρόπο. Και λαμβάνοντας υπόψη ότι ένα άλλο κόστος που περιορίζουν οι LCC είναι το προσωπικό, εύκολα μαντεύει κανείς την ταλαιπωρία.
Σχόλια