Το crowdfunding είναι καλό όμως είναι ακόμα καλύτερο αν υπάρχει όντως προϊόν –εν προκειμένω, ένα ξυραφάκι ονόματι “Skarp Razor” το οποίο αντί για λεπίδα χρησιμοποιεί ακτίνα λέιζερ. Το υπό ανάπτυξη προϊόν της ομώνυμης εταιρείας ξεκίνησε από το Kickstarter και κατάφερε να μαζέψει 4 εκατομμύρια δολάρια έναντι ενός στόχου 160.000. Μετά όμως από περίπου 3000 σχόλια και αρκετές αμφιβολίες εκ μέρους παραγόντων της αγοράς (μεταξύ των οποίων και ορισμένων δερματολόγων), το Kickstarter αποφάσισε να διακόψει την καμπάνια της εταιρείας, οδηγώντας την στο Indiegogo. Αν και η ανταπόκριση εκεί είναι λιγότερο θεαματική (339.220 δολάρια μια εβδομάδα πριν τη λήξη της καμπάνιας) φαίνεται ότι θα είναι αρκετή για να αναγκαστεί η εταιρεία να αποδείξει ότι οι ισχυρισμοί της έχουν βάση και ότι μπορεί να λύσει δια παντός ένα καθημερινό πρόβλημα του μισού πληθυσμού του πλανήτη. Ή για να γίνει ένα ακόμα από τα cautionary tales που συνοδεύουν σχεδόν όλες τις πλατφόρμες χρηματοδότησης.
Σχόλια