“Η βαθύτερη κατανόηση των συσχετισμών μεταξύ καιρού και επιχειρήσεων μπορεί να βοηθήσει την αγορά να εξοικονομήσει δισεκατομμύρια” είναι το σλόγκαν με το οποίο η Weather Company ιδιοκτήτρια του γνωστότερου ενημερωτικού φορέα για τον καιρό, του “Weather Channel” ανακοινώνει τη “στρατηγική της συνεργασία” με την IBM.
Κατά το Reuters, πρόκειται ουσιαστικά για εξαγορά της πρώτης από τη δεύτερη έναντι 2 δις δολαρίων αν και από το πακέτο εξαιρείται το “Weather Channel” –το ενδιαφέρον της IBM είναι για τα δεδομένα και για την ενσωμάτωσή τους στις υπηρεσίες στις οποίες έτσι κι αλλιώς έχει στραφεί μετά το σταδιακό ξεφόρτωμα των διαφόρων κλάδων hardware που την έκαναν και μεγάλη και διάσημη. Οι δύο εταιρείες είχαν ξεκινήσει τη συνεργασία τους από την άνοιξη όμως απ' ό,τι φαίνεται η IBM θεωρεί ότι χρειάζεται κάτι παραπάνω για το όλο και διογκούμενο σύννεφό της και για τους ιδιώτες, εταιρείες και κυβερνήσεις που αποτελούν την πελατειακή του βάση.
Σχόλια