Εντυπωσιακή ήταν η πτώση των εσόδων της GoPro το τελευταίο τρίμηνο, καθώς ο τζίρος της περιορίστηκε μόλις στα 400 εκατομμύρια δολάρια, καταγράφοντας μείωση 43%. Ο προβληματισμός είναι έντονος από την πλευρά των αναλυτών, οι οποίοι θεωρούν ότι η αγορά των action cameras πλησιάζει στον κορεσμό και ταυτόχρονα δεν είναι πολλοί εκείνοι οι μέσοι χρήστες που θα προχωρήσουν στην απαραίτητη δαπάνη για την απόκτηση μιας τέτοιου τύπου κάμερας. Ιδιαίτερα όταν την ίδια στιγμή τα smartphones έχουν αναβαθμίσει κατά πολύ τις φωτογραφικές δυνατότητές τους.
Σε πρώτη φάση η αντίδραση από την πλευρά της εταιρείας είναι να ξεκινήσει να ξοδεύει αρκετά μεγαλύτερα ποσά στο marketing, καθώς η στρατηγική προώθησης έως τώρα βασιζόταν περισσότερο στο περιεχόμενο που ανέβαζαν οι ίδιοι οι κάτοχοι των GoPro. Την αλλαγή στροφής επισημοποίησε και ο διευθύνων σύμβουλος της GoPro, παραδεχόμενος ότι τα τελευταία τρίμηνα η εταιρεία είχε παραμελήσει το τομέα του marketing. Αντιδρώντας οι αναλυτές θεωρούν ότι μπορεί η πιο έντονη διαφημιστική δραστηριότητα της GoPro να οδηγήσει άμεσα και σε αύξηση πωλήσεων, ωστόσο η εταιρεία θα πρέπει να δημιουργήσει εκ νέου μια νέα δυναμική για το προϊόν της και την κατεύθυνσή της συνολικά.
Σχόλια