Επιτυχία ειδικά για το e-commerce πρέπει να θεωρηθεί και η φετινή Μαύρη Παρασκευή: σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύει το “Business Wire” το τελικό ποσό των αγορών online φτάνει τα 4,45 δις δολάρια, αύξηση κατά 14% για την ίδια την Παρασκευή και κατά 25% για την Ημέρα των Ευχαριστιών. Παρόλα αυτά και τη σημασία τους για τις εταιρείας του χώρου (Samsung 4K, Apple iPad Air 2, Microsoft Xbox One, Apple iPad Mini και Sony PS4 ήταν τα κορυφαία ηλεκτρονικά προϊόντα), την καλύτερη ιδέα την είδαμε από την εταιρεία που δημιουργεί το χιουμοριστικό παιχνίδι “Cards Against Humanity”.
Η καμπάνια της εταιρείας εν όψει της Μαύρης Παρασκευής ήταν “στείλτε μας 5 δολάρια και σας υποσχόμαστε ότι δε θα σας στείλουμε τίποτα” και απ' ό,τι φαίνεται 11.248 άνθρωποι εκτίμησαν την ειρωνεία και έστειλαν όντως στην εταιρεία το συνολικό ποσό των 71.145 δολαρίων –τα στελέχη υποσχέθηκαν ότι θα τα ξοδέψουν με τον καλύτερο τροπο.
Σχόλια