Το χαμηλότερο δείκτη ικανοποίησης των χρηστών τους παρουσίασαν τα social media, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η ForeSee Results για την online και offline παρουσία 223 εταιρειών στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα social media παρουσίασαν παρόμοιους (χαμηλούς) δείκτες ικανοποίησης με τους καλωδιακούς παρόχους και τις αεροπορικές εταιρείες, με αποκορύφωμα το Facebook και το MySpace, oι δέίκτες των οποίων ήταν 64% και 63% αντίστοιχα.
Η συγκεκριμένη έρευνα συμπεριέλαβε 30 online media brands στις κατηγορίες: portals, search engines, news και information, ενώ για πρώτη φορά μελέτησε και τα social media, όπως το Facebook, το MySpace, το YouTube και τo Wikipedia. Η έρευνα δεν συμπεριέλαβε το Twitter καθώς ένας μεγάλος αριθμός χρηστών κάνει χρήση μέσω εφαρμογών τρίτων εταιρειών, γεγονός που δημιουργεί πολύ διαφορετική εμπειρία χρήσης.
Χρησιμοποιώντας μια μεθοδολογία βαθμολόγησης από το 0-100, την υψηλότερη βαθμολογία από τα social media παρουσίασαν το YouTube με 73% και το Wikipedia με 77%. Όσον αφορά τη χαμηλή βαθμολογία που συγκεντρώνει το Facebook, οι σημαντικότερες αιτίες εστιάζονται στα θέματα ιδιωτικότητας αλλά και στο διαφημιστικό περιεχόμενο που σχετίζεται με τις ενημερώσεις που λαμβάνουν οι χρήστες για την πορεία των φίλων τους σε εφαρμογές όπως το Mafia Wars και το FarmVille. Αντίθετα, τα καλά αποτελέσματα του Wikipedia εξηγούνται από το γεγονός ότι το site προσφέρει αποκλειστικά ενημερωτικό περιεχόμενο, χωρίς να έχει προσθέσει χαρακτηριστικά που προσφέρουν έσοδα στο συγκεκριμένο μέσο.
Οι χαμηλοί δείκτες ικανοποίησης του Facebook σύμφωνα με τους ανθρώπους που πραγματοποίησαν την έρευνα δε σημαίνει ότι οι χρήστες πρόκειται να το εγκαταλείψουν. Μπορεί να το χρησιμοποιούν λιγότερο, μπορεί να χρησιμοποιούν και άλλα social media αλλά δεν φεύγουν από το Facebook.
Σχόλια