Για την ανάγκη της διατήρησης του θεσμού της βραδιάς δικτύωσης που οργανώνει τακτικά ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου έχουμε γράψει ήδη από αρκετά νωρίς (εδώ μπορείς να διαβάσεις την άποψή μας πριν από δύο χρόνια).
Πριν από λίγες ημέρες, ο GRECA υλοποίησε ακόμα μία τέτοια βραδιά (Networking Day) στην οποία συμμετείχαν 200 επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν νέες επαγγελματικές επαφές. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση,στην εκδήλωση πραγματοποιήθηκαν -κατά προσέγγιση- 1335 επαφές, δηλαδή περίπου 6,7 επαφές ανά συμμετέχοντα. Μάλιστα, όπως σημειώνεται, το 84,3% εξ αυτών θεωρεί πως πιθανότατα θα υπάρξει κάποια νέα εμπορική συμφωνία ως αποτέλεσμα της εκδήλωσης.
Η επιτυχία του eCommerce Networking Day οφείλεται -σε μεγάλο βαθμό- στα στοχευμένα εργαλεία δικτύωσης που αξιοποιούνται (όπως "προξενητές", "business-card boards", "quick-meeting tables") και διευκολύνουν ιδιαίτερα τις επαφές μεταξύ των στελεχών. Τα συγκεκριμένα εργαλεία έχουν ως βασικό στόχο την πραγματοποίηση νέων γνωριμιών, την προώθηση τόσο της καριέρας του στελέχους όσο και των προϊόντων & υπηρεσιών της εταιρείας του, καθώς και τη σύναψη επαγγελματικών συμφωνιών.
Η εκδήλωση ήταν ανοικτή προς όλα τα στελέχη, ανεξάρτητα με το αν η εταιρεία τους είναι (ή όχι) μέλος του Συνδέσμου.
Σχόλια