Δεκαοκτώ μήνες μετά τη σύστασή της και διατηρώντας όλο αυτό το διάστημα μια πολιτική άκρας μυστικότητας, η Faraday Future, μία ημέρα πριν από το επίσημο άνοιγμα της CES 2016, παρουσίασε το πρώτο της concept supercar, FFZero 1. Ή μάλλον για να το εκφράσουμε πιο σωστά, η Faraday Future παρουσίασε ένα supercar γεμάτο με διαφορετικά concepts, καθώς το FFZero1 μάλλον δεν θα το δούμε ποτέ στο δρόμο. Ωστόσο μας δίνει μια ένδειξη για τα φιλόδοξα σχέδια του νέου κατασκευαστή αυτοκινήτων. Σύμφωνα με τις δηλώσεις των ανθρώπων της εταιρείας, αν το FFZero1 έμπαινε στην παραγωγή θα πρόσφερε ιπποδύναμη 1000 και πλέον αλόγων, επιτάχυνση 0-100 σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, επιδόσεις που προέρχονται από τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες. Στις ίδιες δηλώσεις, γίνεται αναφορά ότι ο φουτουριστικός σχεδιασμός του FFZero1 προέρχεται από σχέδια ερευνητών της NASA, ενώ όπως μπορούμε να διαπιστώσουμε από τις φωτογραφίες στο εσωτερικό του έχει προβλεφτεί μόλις μία θέση, αυτή του οδηγού. Στο τιμόνι του αυτοκινήτου έχει προβλεφτεί η ενσωμάτωση ενός smartphone, ενώ συγκεκριμένες παραμέτροι του αυτοκινήτου (π.χ. ανάρτηση, ρυθμίσεις κλπ) ρυθμίζονται αυτόματα ανάλογα με τις προτιμήσεις του ανθρώπου που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι.
Στο πλαίσιο της παρουσίασης, οι άνθρωποι της Faraday Future επεσήμαναν ότι πολλά από τα επιμέρους στοιχεία του concept car θα χρησιμοποιηθούν κατά περίπτωση στα μελλοντικά μοντέλα που θα παρουσιάσει η εταιρεία και θα βγάλει στην παραγωγή, με το πρώτο να υπολογίζεται σε δύο χρόνια από σήμερα.
Η Faraday Future, αν και είναι πάρα πολύ νωρίς ακόμα καθώς δεν έχει παρουσιάσει αυτοκίνητο παραγωγής, θεωρείται ως το αντίπαλο δέος της Tesla Motors. Ωστόσο, το γεγονός ότι η εταιρεία θα επενδύσει αποκλειστικά σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή ότι αρκετά στελέχη της προέρχονται από την εταιρεία του Elon Musk έχουν οδηγήσει σ’ αυτή τη σύγκριση. Σημειολογικά βεβαίως θα προσθέταμε και το όνομά της, αφού όπως και της Tesla (Νίκολα Τέσλα), έτσι και αυτό της Faraday Future, προέρχεται από τον κορυφαίο επιστήμονα, Μάικλ Φαραντέι.
Η Faraday Future φέρεται να χρηματοδοτείται από τον κινέζο δισεκατομμυριούχο Jia Yueting, ιδιοκτήτη του τεχνολογικού ομίλου εταιρειών Lytv και αποτελεί το πιο επιθετικό παράδειγμα των κινεζικού ενδιαφέροντος νέων εταιρειών που έχουν έδρα την Καλιφόρνια και δραστηριοποιούνται στο χώρο του αυτοκινήτου. Ήδη το προσωπικό της ξεπερνάει τα 550 άτομα.
Σχόλια