Οι γιορτές πέρασαν και η Comscore μίλησε για τις αμερικανικές τάσεις της κατανάλωσης στην πιο πολυάσχολη αυτή περίοδο του χρόνου. Τα ευρήματα; 12,7 δις δολάρια ξοδεύτηκαν σε αγορές μέσω έξυπνων τηλεφώνων (η πρόβλεψη της εταιρείας ήταν για 11,7 δις) με το συνολικό ποσοστό των αγορών μέσω mobile να καλύπτει το 18% των ψηφιακών αγορών –το αντίστοιχο περσινό ποσοστό ήταν 13%, ενώ η συνολική άνοδος στα ψώνια που έγιναν από τα τηλέφωνα σε σχέση με πέρυσι ήταν της τάξης του 59%. (Στον αντίποδα, η πρόβλεψη της εταιρείας ότι οι αγορές μέσω υπολογιστών θα έφταναν τα 58,3 δις δολάρια, έπεσε έξω κατά περίπου δύο δις, αγγίζοντας τα 56,4 δισεκατομμύρια). Κατά τον επίτιμο πρόεδρο της Comscore, Τζιάν Φουλγκόνι, η έκφραση που θα μπορούσε να χαρακτηρίσει τη φετινή εορταστική περίοδο θα ήταν “η χρονιά που το mobile έφαγε τα πραγματικά καταστήματα” –κοιτάζοντας τα νούμερα θα δυσκολευόταν πολύ κανείς να χαρακτηρίσει τον κ. Φουλγκόνι “υπερβολικό”.
Σχόλια