Με ένα νέο τηλεοπτικό κανάλι, αμιγώς ελληνικού ενδιαφέροντος, εμπλουτίζει την τηλεοπτική πλατφόρμα του ο ΟΤΕ. Το OTE History κάνει ντεμπούτο στην πλατφόρμα ΟΤΕ TV την Παρασκευή 22 Ιανουαρία, με παραγωγές που έχουν ως επίκεντρο την ελληνική ιστορία και τον πολιτισμό. Μάλιστα, στη συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη της λειτουργίας του OTE History, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ τη χαρακτήρισε ως το επιστέγασμα της λειτουργίας του ΟΤΕ TV τα τέσσερα τελευταία χρόνια, θέλοντας να τονίσει τα ισχυρά κίνητρα και τη θέληση του Οργανισμού για τη δημιουργία αυτού του καναλιού. «Η τηλεόραση πρέπει να έχει εκπαιδευτικό και πολιτιστικό ρόλο» ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Τσαμάζ, προσθέτοντας ότι στο πολύ αρνητικό κλίμα της εποχής είναι σημαντικό να γίνονται προσπάθειες που θα μας βοηθήσουν να πιστέψουμε ως χώρα στον εαυτό μας. Αυτός είναι και ένας από τους στόχους του ΟΤΕ TV.
Σε πρώτη φάση, το πρόγραμμα του ΟΤΕ History θα περιλαμβάνει ελληνικές παραγωγές, παραγωγές από τον ίδιο το ΟΤΕ TV, καθώς και εκπομπές σε συνεργασία με μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα του εξωτερικού, που θα προβάλλουν σημαντικά κομμάτια της ελληνικής ιστορίας, περιοχές της χώρας αλλά και σημαντικές προσωπικότητες από την Ελλάδα. Συνολικά, πρόκειται για ένα οκτάωρο πρόγραμμα εκπομπών, το οποίο θα επαναλαμβάνεται τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας. Σταδιακά το πρόγραμμα του ΟΤΕ History θα εμπλουτίζεται με νέες εκπομπές, κάτω από τον ίδιο θεματικό άξονα.
Συνεχίζεται η ανάπτυξη της πελατειακής βάσης
Την ίδια στιγμή με τον εμπλουτισμό του περιεχομένου του ΟΤΕ TV συνεχίζεται και η ανάπτυξη της πελατειακής βάσης της πλατφόρμας, η οποία στο τέλος του 2015 ξεπέρασε τους 445.000 συνδρομητές. Ο κ. Τσαμάζ σημείωσε ότι η ανάπτυξη της πλατφόρμας διατηρεί τους ίδιους ρυθμούς, κοντά στα επίπεδα των 100.000 νέων συνδρομητών κάθε χρονιά. Συνολικά, η ελληνική αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης (Pay TV) αριθμεί 1 εκατομμύριο πελάτες, με το ποσοστό διείσδυσης να έχει διαμορφωθεί στο 24%, ποσοστό που βρίσκεται πολύ κοντά με τις ανεπτυγμένες (σε αυτόν τον τομέα) ευρωπαϊκές αγορές.
Ταυτόχρονα, ο κ. Τζαμάζ δεν έδειξε να ανησυχεί για την είσοδο του Netflix και μια ενδεχόμενη φυγή πελατών προς τη νέα πλατφόρμα, δηλώνοντας ότι το πολύπλευρο περιεχόμενο του OTE TV (αθλητικό, ντοκιμαντέρ, ταινίες κ.λπ.) διαφοροποιείται αρκετά από το πακέτο που προσφέρει το Netflix. Πρόσθεσε δε ότι με το Netflix ο ΟΤΕ συνεργάζεται ήδη, προβάλλοντας ήδη τηλεοπτικές σειρές της αμερικάνικης πλατφόρμας, ενώ δεν απέκλεισε και μελλοντικές συνεργασίες.
Κριτική στον ανταγωνισμό
Ιδιαίτερα επικριτικός ως προς τον ανταγωνισμό ήταν ο επικεφαλής του ΟΤΕ, κυρίως στο θέμα που αφορά τις φωνές που ακούγονται και ζητούν τη ρύθμιση του Οργανισμού και στο επίπεδο της συνδρομητικής τηλεόρασης. Σχολιάζοντας τη συγκεκριμένη ερώτηση που δέχθηκε από δημοσιογράφους, ο κ. Τζαμάζ προέτρεψε τον ανταγωνισμό αντί να «διεκδικεί» τη ρύθμιση του Οργανισμού, να προβεί σε επενδύσεις και παρομοίωσε το συγκεκριμένο αίτημα με αντίστοιχες φωνές που ζητούσαν τη ρύθμιση του ΟΤΕ στην καρτοκινητή τηλεφωνία.
Σχόλια