Με επιτυχία έκλεισε ο τρίτος γύρος χρηματοδότησης για την Persado, συγκεντρώνοντας κεφάλαια 30 εκατομμυρίων δολαρίων, τα οποία θα επενδυθούν στην περαιτέρω τεχνολογική και επιχειρηματική της ανάπτυξη.
Κύρια λύση της Persado είναι η ανάπτυξη ενός αυτοματοποιημένου συστήματος σύνταξης πειστικών διαφημιστικών μηνυμάτων, που αντικαθιστά τη δουλειά των κειμενογράφων. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, η πλατφόρμα της Persado, η μοναδική του είδους της, έχει χρησιμοποιηθεί ήδη περισσότερες από 4000 προωθητικές καμπάνιες marketing μέσα από ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών καναλιών. Έχει συγκεντρώσει δεδομένα από καμπάνιες με πάνω από 40 δισεκατομμύρια «εντυπώσεις» (impressions), ενώ περισσότερα από 75 παγκόσμια brands, συμπεριλαμβανομένων των τριών από τις πέντε μεγαλύτερες εκδότριες πιστωτικών καρτών στη Βόρεια Αμερική και εταιρειών που ανήκουν στις Fortune 100 όπως η Microsoft, η Verizon Wireless, η Citi και η Sears, χρησιμοποιούν την Persado για να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα των καμπανιών marketing που εκπονούν. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση 49,5% κατά μέσο όρο των conversions, την βελτίωση κατά 68,4% του click-through rate και ένα δις δολάρια επιπλέον έσοδα αθροιστικά για τους πελάτες της.
H Persado απασχολεί σήμερα περισσότερα από 200 άτομα σε εννέα γραφεία σε ολόκληρο τον κόσμο.
Ο τρίτος γύρος χρηματοδότησης ολοκληρώθηκε με βασικό επενδυτή την Goldman Sachs και συμμετοχή των Bain Capital Ventures, StarVest Partners, American Express Ventures και Citi Ventures, οι οποίες έχουν ήδη επενδύσει σε προηγούμενους γύρους στην εταιρεία.
Σχόλια