Το εκ νέου χτίσιμο του ονόματος της Nintendo στη χώρα μας αλλά και στα Βαλκάνια αναλαμβάνει η CD Media, η οποία ήρθε σε συμφωνία με την ιαπωνική εταιρεία για τη διανομή των προϊόντων της.
Η εμπορική εκπροσώπηση της Nintendo θα ξεκινήσει επίσημα από την 1η Οκτωβρίου και αποτελεί ένα σημαντικό νέο βήμα για την ελληνική CD Media,η οποία εκτός από το πολύμηνο κενό που έρχεται να καλύψει για την ελληνική αγορά αναλαμβάνει και τις αγορές των Βουλγαρία, Κύπρος, Αλβανία, ΠΓΔΜ, Ρουμανία, Κροατία, Σλοβενία, Βοσνία & Ερζεγοβίνη, Μοντενέγκρο, Σερβία,πολλές από τις οποίες καλύπτονταν μέχρι τώρα από άλλο συνεργάτη.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας, Σπύρο Γιαμά, σ’ αυτή τη φάση η CD Media πραγματοποιεί μια καταγραφή της αγοράς ώστε να διαπιστώσει τις ανάγκες που υπάρχουν για την προώθηση και υποστήριξη της Nintendo και των προϊόντων της στις παραπάνω χώρες, έτσι ώστε να είναι έτοιμη με την επίσημη έναρξη της συνεργασίας το Φθινόπωρο. Ο κ. Γιαμάς πρόσθεσε ότι η συνεργασία αυτή αποτελεί ένα σημαντικό σημείο στην πορεία της ανάπτυξης της CD Media, η οποία την καθιστά τον μεγαλύτερο διανομέα ψηφιακής ψυχαγωγίας στην περιοχή, ενώ δεσμεύτηκε ότι θα παρέχει στους φίλους της Nintendo και σε όλους τους καταναλωτές υποδειγματικό service και υποστήριξη. Εκτίμησε μάλιστα ότι για τη νέα συνεργασία θα χρειαστεί μια επένδυση της τάξεως του 1 έως 2 εκατομμυρίων ευρώ, όπως επίσης ότι για το τελευταίο τρίμηνο του 2016 η εμπορική εκπροσώπηση της Nintendo θα προσθέσει ένα τζίρο 3 περίπου εκατομμυρίων ευρώ στον κύκλο εργασιών της CD Media.
Η CD Media δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια εδώ και αρκετά χρόνια, εκπροσωπώντας κατά κύριο λόγο γνωστούς τίτλους παιχνιδιών και διαθέτει τοπικά γραφεία σε Κύπρο, Ρουμανία Βουλγαρία και Σλοβενία. Το σύνολο των εσόδων της το 2015 έφθασε τα 24,1 εκατομμύρια ευρώ. Το 40% αυτών προέρχονται από την ελληνική αγορά και το 60% από τις υπόλοιπες αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται.
Σχόλια