Επί εννέα συνεχή τρίμηνα συνέβαλε στην ανοδική πορεία των εσόδων για την Adobe το Creative Cloud, η αντικατάσταση δηλαδή του συσκευασμένου λογισμικού σε υπηρεσίες προσβάσιμες μέσω web, όμως τελικά έφτασε στο όριό του –και με την... ψυχραιμία που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τα τελευταία χρόνια, η αγορά έριξε την μετοχή της εταιρείας κατά 4%.
Το... έγκλημα ήταν βεβαίως ότι η απόδοση του δεύτερου τριμήνου και οι προβλέψεις για τα προσεχή δύο ήταν εντός των εκτιμήσεων των αναλυτών και δεν τις υπερέβαιναν –για την ακρίβεια, τα έσοδα ανέβηκαν κατά 20,4% έναντι 19-22% των προβλέψεων και οι προβλέψεις για το επόμενο τρίμηνο ήταν για ετήσια ανάπτυξη 1,42 έως 1,47 δις δολάρια έναντι του 1,47 δις των αναλυτών. Το εξωφρενικό σε όλα αυτά είναι η αδυναμία αγοράς και αναλυτών να συνειδητοποιήσουν ότι πλέον όλοι σχεδόν οι χρήστες των προϊόντων της Adobe έχουν περάσει στο Creative Cloud και, άρα, η ανάπτυξη αναπόφευκτα θα σταθεροποιηθεί.
Σχόλια