Την πρώτη μείωση -και μάλιστα σημαντική- στις πωλήσεις παρουσίασαν τα smart watches το δεύτερο τρίμηνο του 2016, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της IDC. Όπως αναφέρει η τελευταία, οι πωλήσεις ήταν μόλις 3,5 εκατομμύρια τεμάχια, έναντι 5,1 εκατομμυρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015, μια μείωση που φθάνει το 32%.
Ωστόσο, το σημαντικό πρόβλημα της συγκεκριμένης αγοράς μοιάζει να είναι η έντονη εξάρτηση από την Apple και το δικό της έξυπνο ρολόι, καθώς η συγκεκριμένη εταιρεία ήταν η μοναδική που εμφάνισε μείωση, η οποία ωστόσο ήταν τόσο μεγάλη που παρέσυρε και το σύνολο της αγοράς. Συγκεκριμένα, στο δεύτερο τρίμηνο του 2016, η Apple πούλησε μόλις 1,6 εκατομμύρια τεμάχια, έναντι 3,6 εκατομμυρίων ένα χρόνο πριν. Όλες οι υπόλοιπες εταιρείες της πρώτης πεντάδας εμφάνισαν θετικό πρόσημο, ωστόσο οι πωλήσεις τους ήταν τόσο μικρές που δεν ήταν ικανές να ανατρέψουν τη συνολική εικόνα.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις για τις εταιρείες που βρίσκονται στο Top 5 ήταν:
Κατασκευαστής |
Πωλήσεις |
Μερίδιο Αγοράς Q2 2016 |
Πωλήσεις Q2 2015 |
Μερίδιο Αγοράς Q2 2015 |
Ανάπτυξη |
Apple |
1,6 εκατ. |
47% |
3,6 εκατ. |
72% |
-55% |
Samsung |
0,6 εκατ. |
16% |
0,4 εκατ. |
7% |
51% |
Lenovo |
0,3 εκατ. |
9% |
0,2 εκατ. |
3% |
75% |
LG Electronics |
0,3 εκατ. |
8% |
0,2 εκατ. |
4% |
26% |
Garmin |
0,1 εκατ. |
4% |
0,1 εκατ |
2% |
25% |
Υπόλοιποι |
0,6 εκατ. |
16% |
0,6 εκατ. |
11% |
-1% |
Σύνολο |
3,5 εκατ. |
100% |
5,1 εκατ. |
100% |
-32% |
Ωστόσο, στις παρατηρήσεις της η IDC θεωρεί ότι ένα νέο προϊόν της Apple που αναμένεται προς τα τέλη της χρονιάς ενδεχομένως να αλλάξει το κλίμα και να τονώσει την αγορά.
Σχόλια