Πρόκειται για την πρώτη φορά που μια αεροπορική εταιρεία προχωράει σε μια τέτοια ενέργεια και σύμφωνα με το qz.com οφείλεται στον έντονο ανταγωνισμό των αεροπορικών εταιρειών.
Η Lufthansa λοιπόν είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία που χρησιμοποιεί ως κανάλι πώλησης θέσεων στις πτήσεις της την πλατφόρμα AirBnB. Οι θέσεις αφορούν πτήσεις από Φρανκφούρτη προς Νέα Υόρκη και ο χρήστης μπορεί να επιλέξει την ημερομηνία που τον ενδιαφέρει με τη standard χρέωση των 783 ευρώ.
Το qz.com θεωρεί ότι η κίνηση αυτή είναι αποτέλεσμα της πολιτικής των αεροπορικών εταιρειών να αυξήσουν τον αριθμό των πτήσεων, ως αποτέλεσμα της μείωσης της τιμής των καυσίμων. Όμως, η ταυτόχρονη αύξηση των περιστατικών τρομοκρατίας τους τελευταίους μήνες φαίνεται ότι λειτούργησε ανασταλτικά και η ζήτηση δεν ήταν ανάλογη της προσφοράς.
Σχόλια