Ειδικοί και αναλυτές σε όλο τον κόσμο περίμεναν με ζωηρό ενδιαφέρον τη στιγμή που το Pokemon Go θα “έπιανε” την Ιαπωνία, ουσιαστικά την πατρίδα των εν λόγω ψηφιακών πλασμάτων.
Το πολυαναμενόμενο λανσάρισμα έγινε στις 22 Ιουλίου. Λοιπόν, πως το υποδέχθηκαν οι Ιάπωνες; Πολύ θερμά, καθώς μέσα σε ελάχιστα 24ωρα το 25% των Ιαπώνων κατόχων συσκευής με iOS, όταν το αντίστοιχο ποσοστό στις ΗΠΑ είναι “μόλις” 10%.
Η δαπάνη για τα διάφορα ψηφιακά “καλούδια” του Go στην Ιαπωνία γρήγορα έφτασε την αντίστοιχη των ΗΠΑ, πράγμα απολύτως αναμενόμενο. Παράλληλα η Niantic, που έχει το γενικό πρόσταγμα στη διανομή του Go στις διάφορες πλατφόρμες, εγκαινίασε μια συνεργασία με τα McDonald’s στην Ιαπωνία δημιουργώντας “πίστες” του παιχνιδιού στα εστιατόρια της αλυσίδας.
Ποια είναι η συνέχεια; Δεν είμαστε σίγουροι αν θα ξεφουσκώσει λίγο πριν τα πρωτοβρόχια ή αν θα “κρατήσει” μέχρι τη χριστουγεννιάτικη αγορά.
Σχόλια