1,25-1,5 εκατομμύρια ευρώ το 2013, 3,5-4 εκατομμύρια το 2014 και 4,25-4,5 εκατομμύρια το 2015 –τόσο κοστίζει, σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα του Reuters στην Google το lobbying στις Βρυξέλλες. Αντίθετα, άλλες εταιρείες τεχνολογίας όπως η Facebook και η Apple φαίνεται ότι κρατούν τον σχετικό τους προϋπολογισμό χαμηλότερα χωρίς ωστόσο να απομακρύνονται πολύ από την περιοχή, τουλάχιστον, του ενός εκατομμυρίου ευρώ τον χρόνο ενώ η Amazon το ξεπερνάει φτάνοντας τα 1,5-1,75 εκατομμύρια. Αν τα ποσά ακούγονται μεγάλα, θα πρέπει να θυμηθεί κανείς ότι τα τελευταία χρόνια οι αμερικανικές εταιρείες εμπλέκονται σχεδόν διαρκώς σε διαμάχες με την Ευρωπαϊκή Ένωση, πράγμα που σημαίνει ότι είναι ζωτικής σημασίας στρατηγική κίνηση να έχουν διαρκή παρουσία στην έδρα τους και να προσπαθούν με κάθε τρόπο να “απαντούν σε ερωτήσεις”, να “βοηθούν όσους χαράσσουν πολιτική να καταλάβουν τη δουλειά τους” και να συμβάλλουν στο να αναπτυχθούν ονλάιν οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις” –κατά την εκπρόσωπο της Google στην ευρωπαϊκή πρωτεύουσα.
Σχόλια