Σε έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία στατιστικών δημοσκοπήσεων comScore τον Αύγουστο, για πρώτη φορά ο χρόνος που οι Αμερικάνοι ξοδεύουν στο Facebook ξεπέρασε εκείνον που ξοδεύουν στις υπηρεσίες της Google με 41,1 (9,9% του ιντερνετικού τους χρόνου) εκατομμύρια λεπτά έναντι 39,8 εκατομμυρίων(9,6%).
Η παραπάνω είδηση πρέπει να εξεταστεί λίγο πιο εξονυχιστικά. Όταν μιλάμε για υπηρεσίες της Google το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό είναι η μηχανή αναζήτησής της. Φαντάζει έτσι λογικό στους περισσότερους ότι ο χρόνος που κάποιος χρειάζεται για μια αναζήτηση είναι πολύ μικρότερος από αυτόν που θα δαπανήσει για να ενημερώσει το προφίλ του σε ένα σάιτ κοινωνικής δικτύωσης και να έρθει σε επαφή με τους φίλους του.
Ωστόσο,οι υπηρεσίες της Google, πέραν της προαναφερθείσας γνωστότερης, περιλαμβάνουν το Gmail, το Youtube το Picasa και το Blogger. Αυτά τα δεδομένα καθιστόυν φαινόμενο το Facebook, αν αναλογιστούμε ότι το Gmail χρησιμοποιείται από περίπου 176 εκατομμύρια χρήστες (σύμφωνα με μέτρηση του Δεκεμβρίου 2009) οι οποίοι καθημερινά ελέγχουν τα e-mail τους και ότι το Youtube παραμένει το δημοφιλέστερο σάιτ βίντεο με 143 εκατομμύρια unique επισκέπτες τον Ιούλιο.
Παρολαυτά, τα έσοδα της εταρείας του Mark Zuckerberg δεν καταφέρνουν να προσεγγίσουν στο ελάχιστο αυτά της Google. Οι οικονομικές προβλέψεις μιλούν για 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια για το 2010 ενώ τα έσοδα της Google άγγιξαν τα 6,8 δισεκατομμύρια δολάρια μόνο για το δεύτερο τρίμηνο του 2010.
Οι χρήστες του Facebook υπολογίζονται στα 500 εκατομμύρια. Πέρυσι, οι μετρήσεις της comScore έφερναν πρώτη τη Google με 34 εκατομμύρια λεπτά και δεύτερο το Facebook με μόλις 16,8 εκατομμύρια λεπτά. Η άνοδος του Facebook είναι εντυπωσιακή εγείρει ωστόσο ερωτήματα για τα περιθώρια ανάπτυξης της ιστοσελίδας.
Παράλληλα, η Google προσανατολίζεται στη δημιουργία μιας δικής της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης με την ονομασία Google Me. Τα νούμερα επισκέψεων του Facebook είναι εντυπωσιακά και η εταιρεία δεν θέλει να μείνει έξω από την πίτα των social networks.
Σχόλια