Και ενώ αρκετοί χρήστες του Internet (ή έστω του Twitter) αντιμετώπισαν την υποκλοπή προσωπικών στοιχείων 500 εκατομμυρίων χρηστών από τη Yahoo μάλλον σκωπτικά (όπως επισημαίνει το “Mashable” το πιο συνηθισμένο καλαμπούρι ήταν “Καλά, έχει ακόμα το Yahoo 500 εκατομμύρια χρήστες;”) το θέμα μπορεί να πάρει πολύ μεγαλύτερες διαστάσεις: κατά τους “New York Times” η έκταση της διαρροής είναι τόσο μεγάλη που υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να επηρεάσει τις συζητήσεις για την εξαγορά της Yahoo από τη Verizon.
Αν η επιρροή αυτή θα φτάσει μέχρι του σημείου να ακυρωθεί εντελώς η συμφωνία είναι κάτι μάλλον αμφίβολο όμως οι πιθανότητες η τηλεπικοινωνιακή εταιρεία να χρησιμοποιήσει το γεγονός προκειμένου να αλλάξει τους όρους της εξαγοράς είναι σαφώς περισσότερες. Κάτι που κάνει τα πράγματα χειρότερα είναι ότι καθώς η συμφωνία βρίσκεται σε πολύ πρώιμο στάδιο, η Verizon δεν μπορεί να διεξάγει δική της έρευνα και, άρα, να αξιολογήσει το μέγεθος της (τωρινής και μελλοντικής) ζημιάς...
Σχόλια