Έναν ακόμη τρόπο βρήκε η Apple για να αξιοποιήσει το τεράστιο περιουσιακό της στοιχείο που ακούει στο όνομα App Store. Έτσι λοιπόν εκτός από τα έσοδα που κερδίζει από το κατέβασμα των εκατομμυρίων εφαρμογών από το ηλεκτρονικό της κατάστημα, η εταιρεία προχωράει και στην εμφάνιση διαφημίσεων στους χρήστες (η αλήθεια είναι ότι θα μπορούσαμε να πούμε ότι άργησε κιόλας).
Από τις 5 Οκτωβρίου λοιπόν στην οθόνη των χρηστών που αναζητούν εφαρμογές μέσα στο App Store θα εμφανίζονται και οι διαφημίσεις των developers εκείνων που θα επιλέξουν να προωθήσουν τα δικά τους apps. Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται στο πάνω μέρος της οθόνης και μόνο μετά από κάθε αναζήτηση μέσω keywords στο σχετικό πεδίο. Σύμφωνα με την αμερικάνικη εταιρεία, η είσοδος των διαφημίσεων θα δώσει την ευκαιρία σε εφαρμογές λιγότερο γνωστές, που δεν εμφανίζονται στα charts των επιμέρους κατηγοριών, να έρθουν σε επαφή με μεγαλύτερο κοινό.
Ταυτόχρονα, σύμφωνα με την εταιρεία, ένας ειδικός αλγόριθμος που έχει προσθέσει θα εμποδίζει τις εταιρείες με μεγαλύτερα διαφημιστικά budgets να εκμεταλλεύονται το σύστημα για να εμφανίζονται συνεχώς τα δικά τους προϊόντα. Αντίθετα, θα εμφανίζονται μόνο σχετικές -με την αναζήτηση του χρήστη- εφαρμογές.
Η Apple έχει ήδη ειδοποιήσει τους developers για το λανσάρισμα των διαφημίσεων, προσφέροντάς τους πίστωση 100 δολαρίων για τις πρώτες διαφημιστικές τους ενέργειες.
Σχόλια