Η τελευταία μας εκτίμηση ήταν ακριβής ως προς το χρονοδιάγραμμα –αν και όχι ως προς την ονομασία καθώς η επαγγελματική εκδοχή του Facebook δε λέγεται “At Work” αλλά “Workplace” όπως μας ενημερώνει τόσο η σχετική επίσημη ανακοίνωση όσο και το σάιτ της υπηρεσίας.
Το κόστος της είναι κλιμακούμενο (3 δολάρια/χρήστη/μήνα για τους πρώτους 1000 χρήστες, 2 δολάρια/χρήστη/μήνα για 1001 έως 10.000 χρήστες και 1 δολάριο/χρήστη/μήνα για 10.000 χρήστες και άνω όπου “χρήστης” σημαίνει “ενεργός”) ενώ οι τρεις πρώτοι μήνες προσφέρονται δωρεάν ώστε η εταιρεία-πελάτης να διαπιστώσει αν την ενδιαφέρει. Όσο για τις υπηρεσίες, και προκειμένου να αποφευχθούν τα γνωστά προβλήματα χρονοτριβών που τελικά λειτουργούν εις βάρος της παραγωγικότητας, το newsfeed των χρηστών αποτελείται μόνο από εταιρικές πληροφορίες, εσωτερικά σημειώματα κ.λπ. ενώ υπάρχουν ακόμα τα groups, το direct messaging, το live video, τα reactions, και οι video και audio κλήσεις. Τέλος, το Workplace θα διατίθεται και σε εφαρμογή για κινητό.
Σχόλια