Όπως λέει και το “Quartz” που μεταφέρει την είδηση από τον “El Pais”, η παρανόηση μεταξύ AdWords και AdSense είναι αρκετά συνηθισμένη ώστε η Google να έχει δημιουργήσει μια σελίδα που εξηγεί τις διαφορές μεταξύ των δύο υπηρεσιών της.
Αυτό ωστόσο μάλλον δεν το ήξερε ο 12χρονος τρομπετίστας Χοσέ Χαβιέ από την Ισπανία, ο οποίος θέλοντας να προωθήσει την μπάντα του μέσω του YouTube, χρησιμοποίησε το AdWords αντί για το AdSense με αποτέλεσμα, δύο μήνες μετά ο λογαριασμός του να χρεωθεί 100.000 ευρώ. Η τράπεζα ειδοποίησε την οικογένεια του νεαρού μουσικού, και οι γονείς του επικοινώνησαν με την Google η οποία, κατανοώντας ότι επρόκειτο για λάθος, διέγραψε την οφειλή, αξιοποιώντας την ευκαιρία να δείξει το ανθρώπινό της πρόσωπο στην Ευρώπη. Και βεβαίως για μια ακόμα φορά, οι εκπρόσωποί της δεν παρέλειψαν να υπενθυμίσουν στους γονείς να έχουν τον νου τους ως προς το πώς χρησιμοποιούν το Δίκτυο τα παιδιά τους.
Σχόλια