Ολοκληρωμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες, από τη στρατηγική ως την υλοποίηση, για το Digital Transformation των πελατών της ξεκινάει να προσφέρει η ATCOM, μέσα από το νέο business unit που δημιούργησε, τo ΜOCTA (Market Oriented Creative Transformation Agency). Ο συγκεκριμένος τομέας (που για όποιον δε το παρατήρησε προκύπτει και από τον αναγραμματισμό του ονόματος της «μαμάς» εταιρείας) έχει ως στόχο την παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών που επιθυμούν την ψηφιακή μεταμόρφωσή τους και ταυτόχρονα επιτρέπει στην ATCOM να παρέχει ένα συνολικό portfolio λύσεων: από την κατανόηση των προκλήσεων της ψηφιακής οικονομίας από την πλευρά των πελατών μέχρι την υλοποίηση των απαραίτητων έργων.
Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση, το «MOCTA επιδιώκει να ενισχύσει δραστικά τόσο την καινοτομία, από την εμπειρία του καταναλωτή/ χρήστη σε κάθε touch point έως το επιχειρηματικό μοντέλο που ακολουθείται, όσο και την απόδοση και αποτελεσματικότητα της επιχείρησης ανεξαρτήτως κλάδου».
Επικεφαλής του νέου business unit αναλαμβάνει ο Ιάσονας Καταρόπουλος, ο οποίος μέχρι τώρα ασκούσε καθήκοντα Head of Strategy and Consulting Services στην ATCOM.
Σχόλια