Ποιο είναι το νόημα της δημιουργίας ενός φανταχτερού site και online επικοινωνιακών ενεργειών χωρίς μία προσεκτικά μελετημένη στρατηγική με ξεκάθαρους δείκτες αξιολόγησης;
Eκεί είναι που έρχονται τα Web Analytics, τα οποία ορίζουμε ως τη συλλογή, μέτρηση, ανάλυση και παρουσίαση των δεδομένων των online & mobile projects μας. Με ορισμένα εξαιρετικά δωρεάν στην χρήση τους εργαλεία, όπως αυτό των Google Analytics, υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται online, ανεξαρτήτως του μεγέθους της, θα πρέπει να χρησιμοποιεί κάποιο web analytics εργαλείο.
Μπορούμε όχι μόνο να αναλύσουμε την συμπεριφορά των χρηστών μας σε ένα site αλλά και να αξιολογήσουμε την απόδοση μίας π.χ. διαφημιστικής καμπάνιας που τρέξαμε στην google και να δούμε πόσους επισκέπτες έφερε, ποιες σελίδες επισκεφτήκανε, πόση ώρα καθίσανε, τι ηλικία έχουν και εκατοντάδες ακόμα στοιχεία. Έτσι, μπορούμε να θέτουμε έγκυρους στόχους και σωστά KPIs (key performance indicators) χωρίς την άσκοπη δαπάνη χρημάτων.
Όπως είχε πει και ο Avinash Kaushik, Digital Marketing Evangelist της Google, «Υπάρχει μία διαφορά μεταξύ των νικητών και των ηττημένων στα web analytics. Οι νικητές φροντίζουν εξαρχής να διαθέτουν ένα δομημένο μοντέλο αξιολόγησης των ενεργειών τους».
Σε αυτά τα μοντέλα, καθώς και σε κορυφαίες τεχνικές αξιοποίησης και data driven στρατηγική για τα web analytics, θα σας εκπαιδεύσουν 17 experts Eλλάδας & Εξωτερικού για 16 ώρες, υπό την εκπαιδευτική & συμβουλευτική καθοδήγηση του Παναγιώτη Γκεζερλή, CEO της eSkills Center στις 25-26 Νοεμβρίου στο Συνεδριακό Κέντρο «Εξέλιξη» (Ελ. Βενιζέλου 154 & Ρωμυλίας, Καστρί).
Αναλυτικά η agenda του διήμερου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου είναι:
Παρασκευή 25 Νοεμβρίου
- Χαιρετισμός | Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO, eSkills Center & Convert Group
- Web Analytics Basics part 1/2 | Κωνσταντίνος Σκιάνης, Partner & Head of Digital Marketing, MEDIACUBE
- Web Analytics Basics part 2/2 | Κωνσταντίνος Σκιάνης, Partner & Head of Digital Marketing, MEDIACUBE
- Web Analytics for Online Publishing | Φραγκίσκος Μονογυιός, Deputy CEO & Commercial Director, 24MEDIA
- Web Analytics for Fashion eCommerce | Αιμιλία Τσακίρη, Co-founder, Innosake
- How to create a data-driven culture in your organization | Νίκος Γουλής, CEO, e-Travel SA
- Attribution Models done right | Γεράσιμος Νικολόπουλος, Founder & Digital Strategist, Growth
- Think before measure in the Banking Sector | Ελπιδοφόρος Παπανικολόπουλος, SEO & Web Analytics Manager, Eurobank (GRE)
Σάββατο 26 Νοεμβρίου
- Combining Web with Shopper Analytics | Κατερίνα Πραματάρη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, ΔΕΤ / ΟΠΑ & ELTRUN
- Web Analytics for Online Grocery | Γιώργος Καπερώνης, Head of Analytics & Optimization – Online, Tesco PLC
- Web Analytics for Branding | Δημήτρης Μανιάτης, Head, Reprise Media Athens
- Putting it all together. A unified analytics framework from tracking tech to data visualization | Κώστας Μάντζιαρης, Managing Director, iSobar & iProspect Greece
- Google Analytics 360 Suite | Is it right for you? | Δημήτρης Τερζόπουλος, IT Expert, Google Greece
- Web Analytics for Agencies | Άγγελος Αλεξέλης, Web Analytics Team Leader, Merkle | Periscopix
- An insight to the future of Web Analytics | Γιώργος Γρηγοριάδης, Founder & Managing Director, baresquare
- My top Google Analytics tips in 10mins
Φώτης Αντωνόπουλος, Group eCommerce Director, Fais Group of Companies
Μάνος Παρζακώνης, Business Intelligence Manager, e-FOOD.gr
Χρήστος Γεωργακόπουλος, Online Fashion Consultant & CTO ntynomai.gr
- The Web Analyst’s Life | Φωτεινή Γαϊτανλή, Marketing Technology Manager EMEA, CareerBuilder
Σημειώνεται ότι μπορείτε να κλείσετε 20% φθηνότερα τη θέση σας από τις τιμές που αναγράφονται στο site της eSkills Center χρησιμοποιώντας το εκπτωτικό κουπόνι “DEASY20” στην κατηγορία "Κανονικό" μέσα από αυτό το link, ενώ παρέχεται και η δυνατότητα real time remote παρακολούθησης απ’ όλη την Ελλάδα.
Περισσότερες πληροφορίες και οnline κράτηση θέσης στο http://www.eskillscenter.com/ και στο τηλέφωνο 215 215 8900.
Σχόλια