Σε μείζον θέμα εξελίσσεται η διασπορά ψευδών ειδήσεων μέσω Δικτύου (και ειδικά μέσω social networks) καθώς πληθαίνουν οι αναλυτές που τη θεωρούν μια από τις σημαντικές συνιστώσες στη διαμόρφωση του εκλογικού αποτελέσματος στις ΗΠΑ.
Στη συζήτηση συνέβαλε αποφασιστικά έρευνα του “Buzzfeed” που φέρνει στο φως μια βιομηχανία τέτοιων ειδήσεων με έδρα την ΠΓΔΜ – τα σάιτ αυτά αδιαφορούν αν το περιεχόμενό τους είναι ψεύτικο και το προωθούν με στόχο το κέρδος. Η απάντηση της Google είναι ότι στο εξής θα εξαιρεί τέτοια σάιτ από το AdSense ενώ, και παρά την αρχική του προσπάθεια να αποστασιοποιηθεί, την ίδια τακτική θα ακολουθήσει τελικά και η Facebook, τουλάχιστον σύμφωνα με δημοσίευμά της “Wall Street Journal”. Τι θα συμβεί με το News Feed του Μεγάλου Μπλε Δικτύου παραμένει ένα ζήτημα καθώς, κατά το “Gizmodo” η εταιρεία αν και έχει τη δυνατότητα να το φιλτράρει κατάλληλα, δεν το κάνει φοβούμενη την κατακραυγή των “θιγόμενων” (διάβαζε: των συντηρητικών).
Σχόλια