Όλο και πιο δύσκλη είναι η διάκριση από τα χρηαμτοοικονομικά ιδρύματα μιας γνήσιας διαδικτυακής συναλλαγής ή μιας απάτης, σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησε η Kaspersky Lab και η B2B International. Σύμφωνα με τις απαντήσεις των ανθρώπων των ίδιων των ιδρυμάτων, το 38% των οργανισμών αυτών δυσκολεύονται να διακρίνουν μια ηλεκτρονική οικονομική απάτη στο σύγχρονο, πολύπλοκο και άρτια συνδεδεμένο τεχνολογικό τοπίο που υπάρχει σήμερα διαθέσιμο.
Η εκρηκτική ανάπτυξη των ηλεκτρονικών πληρωμών, σε συνδυασμό με τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις και την μετατόπιση των επιχειρηματικών αναγκών, έχει εξαναγκάσει τις εταιρείες να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα των επιχειρηματικών τους διαδικασιών τα τελευταία χρόνια. Οι ηλεκτρονικές πληρωμές, όλων των ειδών, αποτελούν πλέον ένα παγκόσμιο δεδομένο, συνεπώς είναι απολύτως αδύνατο για τις σύγχρονες επιχειρήσεις να αποφύγουν εντελώς οποιουδήποτε είδους ηλεκτρονικές συναλλαγές.
Καθώς οι εταιρείες συνεχώς επενδύουν στις διαδικτυακές συναλλαγές ανακαλύπτοντας ολοένα και περισσότερο τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες ανάπτυξης που τους παρέχει η ψηφιακή εποχή, η διασφάλιση της αδιάλειπτης λειτουργίας τους και η προστασία από ψηφιακές απειλές αποτελούν προτεραιότητες ζωτικής σημασίας. Με τον αριθμό των online συναλλαγών συνεχώς να αυξάνεται, το ίδιο συμβαίνει και με την ηλεκτρονική απάτη, όπως τονίζει το 50% των χρηματοοικονομικών εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα. Έχει, ως εκ τούτου, καταστεί σαφές ότι τα χρηματοοικονομικά ιδρύματα πρέπει να καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια να προστατεύσουν τις επιχειρήσεις και τους πελάτες από τους συνεχώς εξελισσόμενους ψηφιακούς εγκληματίες.
Σύμφωνα με την έρευνα, περίπου οι μισοί από τους οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στο τοπίο των ηλεκτρονικών πληρωμών χρησιμοποιούν μη-εξειδικευμένες λύσεις, οι οποίες, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, θεωρούνται αναξιόπιστες, ειδικά κατά των περιπτώσεων εξαπάτησης του συστήματος, καθώς παρουσιάζουν πολύ υψηλό ποσοστό λανθασμένων αποτελεσμάτων. Η αναποτελεσματική χρήση των συστημάτων ασφαλείας μπορεί επίσης να οδηγήσει στη φραγή των συναλλαγών. Αξίζει να σημειωθεί ότι η απόκλιση των πληρωμών μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια πελατών και τελικά κερδών. Πρόκειται λοιπόν για ένα πολύ κρίσιμο ζήτημα για οποιαδήποτε επιχείρηση. Αλλά η ίδια η απάτη δεν είναι το αποκλειστικό πρόβλημα, καθώς τα χρηματοοικονομικά ιδρύματα θα πρέπει να μειώσουν τον αριθμό των λανθασμένων συναγερμών στα συστήματά τους, ώστε να παρέχουν στους πελάτες τους την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.
Οι ειδικοί της Kaspersky Lab συνιστούν τόσο στις τράπεζες όσο και στα υπόλοιπα χρηματοοικονομικά ιδρύματα να χρησιμοποιούν ολοκληρωμένες μεθόδους προστασίας κατά της ηλεκτρονικής απάτης σε πολλαπλά επίπεδα. Επιπρόσθετα, η εταιρεία προσφέρει την πλατφόρμα Kaspersky Fraud Prevention, που περιλαμβάνει προεγκατεστημένα εργαλεία ελέγχου κατά των διαδικτυακών απειλών μέσα από τις πλατφόρμες και τις συσκευές που χρησιμοποιούν οι πελάτες, καθώς και στον server που βρίσκεται εντός των πληροφοριακών υποδομών της εκάστοτε τράπεζας, παρέχοντας πολυεπίπεδη προστασία για online και mobile banking.
Σχόλια