Και ενώ ο νέος ένοικος του Λευκού Οίκου και το επιτελείο του έχουν βαλθεί να επαναπροσδιορίσουν την ιδέα της πραγματικότητας, οι Google και Facebook ανακοινώνουν πώς πολέμησαν τη χρονιά που πέρασε και πώς προτίθενται να πολεμήσουν αυτή που ξεκίνησε τους απατεώνες –της διαφήμισης και της ειδησεογραφίας. Στην περίπτωση της Google, γίνεται ανοιχτά λόγος για “bad sites” (αν και ο ορισμός περιορίζεται σε θέματα σχετικά με τη διαφήμιση και την παραπλάνηση των καταναλωτών) με το Μάουντεν Βιού να υποστηρίζει ότι το 2016 κατέβασε 1,7 δις διαφημίσεις. Στην περίπτωση του Μένλο Παρκ, οι νέες πολιτικές σχετίζονται με τα “trending” τα οποία πλέον θα επιβεβαιώνονται με αναφορές της πηγής από την οποία προέρχονται αλλά και από το πλήθος των πηγών που τα μεταδίδουν και θα παρουσιάζονται με κριτήριο το τοπικό ενδιαφέρον (χρήστες των ίδιων περιοχών θα βλέπουν παρόμοια πράγματα). Ως είθισται, όλα αυτά θα ρυθμιστούν ξανά και ξανά όμως σίγουρα είναι μια καλή αρχή.
Σχόλια