Όταν ο ανταγωνιστής σου παίρνει μια σαφή θέση την οποία υποστηρίζει και με ένα εκατομμύριο δολάρια, αν δεν αντιδράσεις κινδυνεύεις να βρεθείς στο στόχαστρο –ειδικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Κάτι τέτοιο φαίνεται να συνέβη με την Uber η οποία βρέθηκε να έχει να διαχειριστεί ένα παλιρροϊκό κύμα αρνητικών αντιδράσεων εκφρασμένων στο Twitter με το, καθόλου κολακευτικό, hashtag “#DeleteUber”. Ο λόγος; Ότι η Lyft, όχι μόνο αντέδρασε φραστικά στα διατάγματα του προέδρου Τραμπ (και ειδικά στο “muslim ban”) αλλά έδωσε στη γνωστότερη και μεγαλύτερη οργάνωση ατομικών δικαιωμάτων, ACLU το παραπάνω ποσό για να “υπερασπιστεί το Σύνταγμά μας” (η σχετική ανακοίνωση της εταιρείας με τίτλο “Υπερασπιζόμαστε τις αξίας μας” βρίσκεται εδώ). Στον αντίποδα, η ανακοίνωση της Uber (δια στόματος Τράβις Καλάνικ, στο Facebook) αναφέρεται μόνο στην αποζημίωση οδηγών της που θα βρεθούν μπλοκαρισμένοι εκτός ΗΠΑ εξαιτίας των διαταγμάτων –φαίνεται ότι για την κοινότητα του Internet, η εταιρεία πρέπει να προσπαθήσει κάπως περισσότερο!
Σχόλια