Ανακοινώθηκε επίσημα πριν από λίγο η εξαγορά της ελληνικής εφαρμογής εύρεσης ταξί Taxibeat από την αντίστοιχη γερμανική εφαρμογή mytaxi, ένα deal για το οποίο σας είχαμε ενημερώσει σχετικά πριν από 20 ημέρες.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η ελληνική εταιρεία περνάει στο σύνολο της στα χέρια της γερμανικής, η οποία αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι ανήκει κατά 100% στη μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία Daimler Chrysler. Μέσω της εξαγοράς, το mytaxi θα δραστηριοποιείται πλέον σε 10 ευρωπαϊκές χώρες, διαθέτοντας ένα συνολικό στόλο 108.000 εγγεγραμμένων επαγγελματιών οδηγών.
Σήμερα, η εφαρμογή Taxibeat διαθέτει μια βάση 8.000 εγγεγραμμένων οδηγών ταξί, ενώ χρησιμοποιείται από περίπου 540.000 πελάτες και είναι διαθέσιμη σε δύο πόλεις (Αθήνα και Θεσσαλονίκη). Το Taxibeat, στην Ελλάδα, θα ενοποιηθεί με την πλατφόρμα της mytaxi εντός των επόμενων μηνών και θα μετονομαστεί σε mytaxi.
Η επιχειρηματική δραστηριότητα του Taxibeat στη Λίμα και στην Λατινική Αμερική θα συνεχίσει να λειτουργεί ανεξάρτητα από την Ευρωπαϊκή μονάδα με την ομάδα να παραμένει στην Αθήνα. Το Ελληνικό τμήμα της Taxibeat θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και την εδραίωση της εταιρικής εικόνας στη Λατινική Αμερική, αποτελώντας πόλο έλξης νέων ταλέντων από τον κλάδο της τεχνολογίας. Μάλιστα, σε προσωπικό του σημείωμα στο Facebook, o ιδρυτής του Taxibeat Νίκος Δρανδάκης δίνει μερικές επιπλέον λεπτομέρειες, αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι το Taxibeat στη Λατινική Αμερική "θα μετονομαστεί σε beat και στόχος είναι να το κάνουμε το δημοφιλέστερο transportation app στην περιοχή", ενώ συνεχίζει αναφέροντας:
"Έχοντας στη διάθεση μας περισσότερους πόρους (οικονομικούς και άλλους) η Αθήνα θα μετατραπεί σε ένα engineering hub στο οποίο θα αναπτύσσουμε την τεχνολογία πίσω από το Beat, ενώ στη Νότια Αμερική θα επεκτείνουμε τη λειτουργία μας εκμεταλλευόμενοι την τεχνογνωσία που αποκτήσαμε όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από τις αποτυχίες και επιτυχίες μας.
Η ομάδα των 56 εργαζομένων της Αθήνας σήμερα, θα διπλασιαστεί μέσα στους επόμενους 10-12 μήνες, με έμφαση στο επιστημονικό προσωπικό, μηχανικούς, προγραμματιστές και designers. Θα δουλέψουμε πάνω σε νέες υπηρεσίες όπως το car pooling, automated pricing mechanism, και payment services. Θα αναπτύξουμε περαιτέρω τεχνολογίες όπως machine learning, big data infrastructure, και data science, μαζί με design αιχμής, συνδυασμένο με ruthless execution που έχει αναδειχθεί σε core value της εταιρείας μας.
Στόχος μου είναι να αξιοποιήσουμε το ταλέντο που υπάρχει ανεκμετάλλευτο στη χώρα μας, αλλά και να φέρουμε πίσω πολλά από τα σπουδαία μυαλά που χάσαμε τα προηγούμενα χρόνια λόγω της κρίσης. Μαζί με άλλες εταιρείες του χώρου μας που επίσης κάνουν πολύ σπουδαία πράγματα, θέλουμε να βοηθήσουμε την Αθήνα να ανθίσει παραγωγικά και δημιουργικά."
Το κόστος της εξαγοράς δεν γίνεται γνωστό στην ανακοίνωση, στην οποία σημειώνεται ότι βάσει της συμφωνίας των δύο πλευρών, δεν θα δημοσιευθούν οι λεπτομέρειες της εξαγοράς. Ωστόσο, οι πληροφορίες μας τοποθετούσαν το τίμημα της εξαγοράς σε επίπεδα πάνω από 40 εκατομμύρια ευρώ.
Σχόλια