Δεν παίξαμε τα στοιχήματα εδώ στο deasy για το τι ποσοστά τηλεθέασης θα έπιανε το Survivor αλλά δεν πολυπεριμέναμε πως θα κυριαρχήσει στις online βραδινές -κυρίως- συζητήσεις. Το είχαμε ολίγον τι ως τηλεοπτικό αουτσάιντερ εκτιμώντας πως το κοινό δεν θα έδινε το ενδιαφέρον που έδειξε σε ανάλογα θεάματα στο παρελθόν. Φυσικά πέσαμε έξω και, μάλιστα, θεαματικότατα.
Με τη βοήθεια του Monitor ρίξαμε μια ματιά στη δημοτικότητα του #survivorgr και όπως φαίνεται από τα στοιχεία που συγκεντρώσαμε, όταν υπάρχει νέο επεισόδιο που προβάλλεται στην οθόνη της τηλεόρασης η… δεύτερη οθόνη (του κινητού ή του tablet) παίρνει φωτιά. Ας δούμε εντελώς ενδεικτικά την εβδομάδα που ετοιμαζόμαστε να αφήσουμε πίσω μας. Ως τις 4 Μαρτίου η κίνηση ήταν χαμηλή, με 1.500 - 2.000 αναφορές στο βασικό hashtag κάθε ημέρα. Στις 5 του μηνός καταγράφονται 17.500 αναφορές, 23.600 στις 6 Μαρτίου και 27.200 στις 7 Μαρτίου.
Συνολικά λοιπόν και σε διάστημα τριών ημερών έχουμε περισσότερες από 65.000 αναφορές, μια πολύ καλή επίδοση. Συνολικά από την αρχή του μήνα ως και τώρα, το #survivorgr έχει φτάσει τις 100.000 αναφορές και δεν έχουμε βάλει μέσα ούτε παραλλαγές ούτε αναφορές σε συγκεκριμένους επιζώντες, γράψε λάθος, παίκτες.
Σχόλια