Άρχισε να διαφημίζεται τον Ιούλιο του 2011, λανσαρίστηκε τον Δεκέμβριο του ίδιου χρόνου και μετά χάθηκε από τα μάτια ακόμα και των πιο προσεκτικών της αγοράς για να ακούσουμε προχθές ότι την επόμενη εβδομάδα κλείνει. Και παρότι η δημιουργός του η Microsoft, στολίζει το κλείσιμο με τις γνωστές κοινοτοπίες περί “ενός υπέροχου μέσου δημιουργικής έκφρασης” και περί μιας “κοινότητας που σε στηρίζει και σκέφτεται όπως εσύ”, η ερώτηση τι σκοπό εξυπηρέτησε το κοινωνικό δίκτυο της εταιρείας, Socl στα πέντε και κάτι χρόνια λειτουργίας του θα παραμείνει αναπάντητη. Εκτός ίσως αν αναλωθεί κανείς επίσης σε κοινοτοπίες και αρχίσει να μιλάει για απεγνωσμένες απόπειρες των πάντων να φτιάξουν κάτι που θα μπορούσε να σταθεί απέναντι από το Facebook. Τώρα πώς κάτι που, όπως επισημαίνει και το “Techcunch” μοιάζει περισσότερο με κλώνο του Pinterest θα μπορούσε να φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί το Μεγάλο Μπλε Δίκτυο, είναι κάτι που μόνο η Microsoft μπορεί να σχολιάσει.
Σχόλια