Στη δεύτερη μεγαλύτερη διαφημιστική της αγορά μετά τις ΗΠΑ έπρεπε να συμβεί, γεγονός που αποδεικνύει ότι ο Νόμος του Μέρφι χτυπάει ακόμα και αν είσαι η Google (ή ίσως, ειδικά αν είσαι η Google!) Όμως η προβολή διαφημίσεων μεγάλων brands εμφανίστηκαν σε βίντεο του YouTube με ρατσιστικό ή αλλιώς προσβλητικό περιεχόμενο –όταν τα εν λόγω brands περιλαμβάνουν ονόματα όπως των Marks & Spencer, HSBC McDonald's, BBC, Lloyds, Vodafone και Barclays και οι διαφημιστικοί όμιλοι που απέσυραν τις διαφημίσεις τους από την Google ή που επανεξετάζουν τη συνεργασία τους είναι του μεγέθους της Publicis ή της Havas, τα πράγματα ακούγονται πολύ ζόρικα. Και το επιχείρημα “Κάθε λεπτό ανεβαίνουν στο YouTube 400 ώρες βίντεο οπότε δεν μπορούμε να τα καταφέρνουμε πάντοτε καλά”, δεν είναι αυτό που περιμένεις να ακούσεις όταν είσαι μια αγορά όπως η βρετανική που προσφέρεις στην Google σχεδόν 8 δις δολάρια ή σχεδόν 9% του συνολικού διαφημιστικού της τζίρου!
Σχόλια