Έχει ξοδέψει ήδη περισσότερα από 200 εκατομμύρια δολάρια για να εξαγοράσει startups τόσο για λογαριασμό της πρώην εταιρείας του, της Jet.com όσο και για λογαριασμό του νέου της ιδιοκτήτη (και εργοδότη του) της Walmart. Όμως όπως δήλωσε πρόσφατα στο “Recode”, ο υπεύθυνος ηλεκτρονικού εμπορίου της μεγαλύτερης αλυσίδας λιανικής στις ΗΠΑ, Μαρκ Λόρι οι ως τώρα εξαγορές τoυ ομίλου (ήτοι των εταιρειών Moosejaw, Shoebuy και ModCloth) δεν αρκούν για να του χαρίσουν τη θέση που θέλει να έχει και θα συνεχιστούν. Όλα αυτά βεβαίως αναφέρονται στη σχέση της Walmart με την Amazon, μια εταιρεία που ο κ. Λόρι γνωρίζει καλά καθώς σε αυτή πούλησε την πρώτη του εταιρεία, την Quidsi (όπως λέμε “Diapers.com” και “Soap.com”) έναντι μισού δις δολαρίων το 2011. Έχοντας δει την Amazon εκ των έσω τα δύο χρόνια που εργάστηκε εκεί μετά την εξαγορά της Quidsi, ο Μαρκ Λόρι δανείζει τώρα τις γνώσεις του στον βασικό της ανταγωνιστή.
Σχόλια