Όπως όλοι, έτσι κι εμείς αναφερθήκαμε στα Instant Articles όταν η Facebook τα ανακοίνωσε πριν από ακριβώς δύο χρόνια. Παρότι ωστόσο η πλατφόρμα (https://instantarticles.fb.com/) υποτίθεται ότι θα βοηθούσε τους μεγάλους παρόχους περιεχομένου να αντισταθμίσουν τις απώλειες που είχαν τα σάιτ τους από την σχεδόν ολοκληρωτική επικράτηση του Μεγάλου Μπλε Δικτύου, τόσο οι αλλαγές του τελευταίου (προς όφελος του βίντεο ή του περιεχομένου που προέρχεται από τον κύκλο μας και όχι από τα ΜΜΕ) όσο και η αποτυχία των Μέσων που ενεπλάκησαν να βγάλουν χρήματα από αυτά, δείχνει να οδηγεί στην αποδοχή ότι το πείραμα ατύχησε. Πολύ γλαφυρά περιγράφει την κατάσταση η σχετική προχθεσινή ανάλυση του “The Verge” όμως οι πιο προσεκτικοί θα είχαν ήδη δει ότι μεγάλοι πάροχοι δημοσιογραφικού περιεχομένου όπως οι “New York Times”, το “Vice News”, το “Forbes” κ.α. είχαν ήδη εγκαταλείψει την πλατφόρμα –αυτό που μένει να δούμε είναι αν τα παραπάνω θα οδηγήσουν στην πλήρη κατάργησή της.
Σχόλια