Την εκδίκησή της παίρνει η Κίνα μετά από δεκαετίες κατηγοριών σχετικά με το ότι η αγορά της είναι ο παράδεισος των αντιγράφων. Σύμφωνα με δημοσίευμα της “Wall Street Journal”, η Tencent, “μαμά” της εφαρμογής μηνυμάτων WeChat, έχει αρχίσει να φέρνει σ’ αυτή μερικά από τα πιο διάσημα brand πολυτελείας του εξωτερικού –οι πρώτες που δοκιμάζουν τα νερά είναι οι Burberry, Givenchy και Dior και αναλόγως της επιτυχίας τους πιθανότατα θα ακολουθήσουν και άλλες. Πέρα από ενίσχυση του συστήματος ηλεκτρονικών πληρωμών της εφαρμογής, του WeChat Pay, η κίνηση πρέπει να ιδωθεί και μέσα στο πλαίσιο της αναμέτρησης μεταξύ των τριών γιγάντων της κινεζικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου – οι άλλες δύο είναι ο όμιλος Alibaba και η μηχανή αναζήτησης Baidu. Καθώς οι κινέζοι καταναλωτές πλησιάζουν όλο και περισσότερο σε νοοτροπία αυτούς της Δύσης και έχοντας στα χέρια τους αγοραστική δύναμη συχνά μεγαλύτερη από τους τελευταίους, η στρατηγική της Tencent μάλλον θα έχει αποτέλεσμα.
Σχόλια