Κάθε χρόνο, μόλις 160.000 από τα 8 εκατομμύρια των επιβατών, που δικαιούνται αποζημίωση λόγω διακοπής της πτήσης τους, καταθέτουν αίτημα για να λάβουν την αποζημίωση που δικαιούνται, με αποτέλεσμα η αποζημίωση να παραμένει ανέγγιχτη κάθε χρόνο. Σ’ αυτό το τοπίο, η AirHelp ήρθε να κάνει ακόμα πιο εύκολη τη διαδικασία αποζημίωσης των επιβατών για καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων, αυτοματοποιώντας τη σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό. Ειδικότερα, μέσω της εφαρμογής Boarding Pass Scanner οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να ελέγχουν την αποζημίωση που θα έχουν λόγω καθυστέρησης της πτήσης τους απευθείας από την πύλη επιβίβασης, επιτρέποντάς τους να προβαίνουν άμεσα σε αξίωση της αποζημίωσης που τους αναλογεί. Για να χρησιμοποιήσουν αυτή τη νέα λειτουργία, το μόνο που έχουν να κάνουν οι επιβάτες είναι να σκανάρουν το barcode που βρίσκεται πάνω στην κάρτα επιβίβασης με την ενσωματωμένη κάμερα του κινητού τους τηλεφώνου.
Η εφαρμογή Boarding Pass Scanner επιτρέπει επίσης στους επιβάτες να προσθέτουν περισσότερες από μία κάρτες επιβίβασης ταυτόχρονα, διατηρώντας τις οργανωμένες και αρχειοθετημένες. Τέλος, το Boarding Pass Scanner λειτουργεί άψογα με το υπόλοιπο κομμάτι της εφαρμογής AirHelp, η οποία προσφέρει, επίσης, στους επιβάτες δωρεάν συμβουλές για τα δικαιώματα των καταναλωτών, σε περίπτωση που η πτήση τους καθυστερήσει, ακυρωθεί ή υπάρξει overbooking.
Η νέα δυνατότητα της AirHelp έρχεται σε συνέχεια του Herman, του πρώτου δικηγόρου τεχνητής νοημοσύνης που παρουσιάστηκε νωρίτερα μέσα στη χρονιά και ο οποίος σχεδιάστηκε ειδικά για να βοηθήσει στη διαδικασία διεκδίκησης αξιώσεων με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και ακρίβεια.
Σχόλια