“Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τη Facebook!” δηλώνει περιχαρής στην πρώτη της σελίδα η startup Source 3 η οποία “αναγνωρίζει, οργανώνει και αναλύει branded πνευματική περιουσία σε περιεχόμενο δημιουργημένο από χρήστες” και έχει δημιουργήσει έτσι “μια πλατφόρμα end to end για τη διαχείριση της online πνευματικής ιδιοκτησίας και για τη διαμόρφωση σχέσεων με τα brands”. Και ενώ όλα αυτά είναι πολύ ενδιαφέροντα, ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι το Μεγάλο Μπλε Δίκτυο εξαγόρασε την μόλις τριών ετών εταιρεία από τη Νέα Υόρκη –τα 4 εκατομμύρια που η τελευταία είχε εξασφαλίσει σε χρηματοδοτήσεις δείχνουν ότι η πλατφόρμα της μάλλον είναι αρκετά επαρκής ώστε να προσφέρει στη Facebook τη δυνατότητα να προωθήσει την παραγωγή περιεχομένου. Μια εκδοχή, από την οπτική γωνία του “Techcrunch” τουλάχιστον είναι ότι η πλατφόρμα θα ενισχύσει το Rights Manager το οποίο επιτρέπει στους δημιουργούς βίντεο να τα μαρκάρουν έτσι ώστε να μπορούν να τα ελέγχουν καλύτερα.
Σχόλια