Οι μεγάλοι προτιμούν να συναναστρέφονται με μεγάλους οπότε είναι πράγματι απορίας άξιο γιατί το NBA δεν έχει συνεργαστεί με το Amazon για τη διάθεση των επίσημων προϊόντων της μπουτίκ του – το ερώτημα απασχολεί τον Τζέισον Ντελρέι του “recode”, ο οποίος συζητώντας με τον επίτροπο της εθνικής ομοσπονδίας μπάσκετ, Άνταμ Σίλβερ και τον πρόεδρο της εταιρείας Fanatics η οποία διαχειρίζεται το ηλεκτρονικό κατάστημα του NBA, Μάικλ Ρούμπιν, κατέληξε στο ότι μια τέτοια συνεργασία μάλλον είναι στα σκαριά. Αν και οι δηλώσεις των δύο μεγάλο-στελεχών είναι κάπως αντιφατικές, ειδικά από την πλευρά του NBA η διάθεση μιας σειράς (αναμφίβολα εξαιρετικά δημοφιλών) προϊόντων μέσω του μεγαλύτερου καταστήματος στον κόσμο μοιάζει η μόνη λογική κατάληξη. Για μια ενδιάμεση εταιρεία όπως η Fanatics, δεν ακούγεται για ιδιαίτερα ευκταία εξέλιξη όμως η Amazon διαθέτει διάφορα μοντέλα συνεργασίας οπότε ίσως θα μπορούσε να βρεθεί μια φόρμουλα ώστε να είναι όλοι ευχαριστημένοι –και λέγοντας “όλοι” εννοούμε και τους φιλάθλους!
Σχόλια