Επιβεβαιώνονται από τους ανθρώπους του Beat (πρώην Taxibeat) τα σχέδια εισόδου της υπηρεσίας σε μια ακόμα αγορά της Λατινικής Αμερικής και συγκεκριμένα αυτή της Χιλής, για την οποία σας είχαμε ενημερώσει πριν από μερικές ημέρες.
Την ώρα λοιπόν που στην Ελλάδα ένα νέο νομοσχέδιο φέρεται να βάζει στο στόχαστρό του τη λειτουργία της υπηρεσίας στη χώρα μας, η ελληνική ομάδα της υλοποιεί τα σχέδια επέκτασης της εφαρμογής και σε άλλες χώρες της Λατινικής Αμερικής, όπως είχε εξαγγείλει τον προηγούμενο Φεβρουάριο. Μιας ελληνικής ομάδας που επίσης συνεχώς μεγαλώνει, φθάνοντας πλέον τους 70 προγραμματιστές, οι οποίοι σύμφωνα με χθεσινές δηλώσεις του κ. Δρανδάκη, θα φθάσουν τους 400 στα επόμενα δύο χρόνια (στο site της εταιρείας μπορείτε να αποκτήσετε και μια εικόνα για τις ειδικότητες που αναζητεί στην παρούσα φάση η Beat).
Όπως λοιπόν ενημερωθήκαμε από επίσημα χείλη το ντεμπούτο της εφαρμογής στην πρωτεύουσα της Χιλής, Σαντιάγκο, θα πραγματοποιηθεί λογικά μέσα στον Οκτώβριο. «Κάναμε έρευνα αγοράς όπου λάβαμε υπόψη μας τον ανταγωνισμό, το σύστημα μεταφορών της πόλης, την εξοικείωση των επιβατών με εφαρμογές σαν τη δική μας και πολλά άλλα. Το Σαντιάγκο είναι μια σύγχρονη πόλη η οποία με βάση τα παραπάνω κρίναμε πως είναι κατάλληλη για να φιλοξενήσει το Beat» μας ανέφερε η κ. Θάλεια Γελαδάκη, διευθύντρια Μάρκετινγκ της εταιρείας, στην επικοινωνία που είχαμε μαζί της.
Με βάση την απογραφή του 2015 ο πληθυσμός του Σαντιάγκο ξεπερνάει τα 7,3 εκατομμύρια κατοίκους, αποτελώντας μια πολύ μεγάλη εν δυνάμει αγορά για το Beat. Σε ότι αφορά την εξοικείωση του κοινού στη χρήση ηλεκτρονικών υπηρεσιών για τη μετακίνησή του στην πόλη λειτουργούν ήδη τρεις εταιρείες, η Uber, η Cabify και η Easy Taxi, οπότε και η Beat θα συναντήσει έντονο ανταγωνισμό στο νέο της βήμα. Υπενθυμίζεται ότι η Beat λειτουργεί ήδη εδώ και αρκετά χρόνια στο Περού και συγκεκριμένα στην πρωτεύουσα Λίμα αλλά και σε μια ακόμα πόλη, την Αρεκίπα. Δραστηριότητες που εκτός της μικρής τοπικής ομάδας της εταιρείας διαχειρίζονται από τα γραφεία της εταιρείας στην Ελλάδα.
Τα σχέδια περαιτέρω επέκτασης της λειτουργίας του Beat ίσως να μην σταματούν στο Σαντιάγκο, καθώς υπάρχουν φήμες ότι μετά την πρωτεύουσα της Χιλής θα ακολουθήσει μία ακόμα πόλη. Στη σχετική ερώτησή μας προς την κ. Γελαδάκη, η εκπρόσωπος του Beat μας ενημέρωσε ότι η εταιρεία δεν έχει καταλήξει ακόμα σε κάποια επόμενη πόλη.
Ήρθε και θα παραμείνει… Beat
Τον προηγούμενο Φεβρουάριο και μετά την εξαγορά της εταιρείας (τότε Taxibeat) από τον όμιλο της Daimler Chrysler (μέσω της αντίστοιχης εφαρμογής εύρεσης ταξί, MyTaxi) οι άνθρωποι της Beat είχαν εξαγγείλει ότι μέσα στους προσεχείς μήνες η ελληνική εφαρμογή θα μετονομαζόταν και αυτή σε mytaxi, με τις δύο πλατφόρμες να ενοποιούνται. Το όνομα Beat θα διατηρούνταν, με βάση τις τότε εξαγγελίες, μόνο για τη δραστηριότητα της Λατινικής Αμερικής, με το νέο όνομα (από Taxibeat σε Beat) να αντικατοπτρίζει και τη διάθεση της εταιρείας να διευρύνει τη δραστηριότητά της και σε άλλες υπηρεσίες εκτός της εύρεσης ταξί.
Ωστόσο, όπως μας ανέφερε η κ. Γελαδάκη «κατά τη διάρκεια της συνεργασίας των δύο πλευρών αποφασίστηκε από κοινού το Beat να παραμείνει στην Ελλάδα ως αποτέλεσμα της αναγνώρισης του υψηλού επιπέδου δουλειάς της εταιρείας αλλά και της βαθιάς γνώσης της αγοράς». Θα πρέπει ίσως να σημειώσουμε ότι η εξέλιξη αυτή αφαιρεί ένα σημαντικό πλεονέκτημα της ενοποίησης των δύο πλατφορμών: την ευχέρεια που θα έδινε στους Έλληνες χρήστες της εφαρμογής να τη χρησιμοποιούν και στο εξωτερικό (στις 40 περίπου πόλεις που λειτουργεί το MyTaxi) και αντίστοιχα τη διεύρυνση του εν δυνάμει πελατολογίου των συνεργαζόμενων με τη Beat Ελλήνων οδηγών ταξί από τους επισκέπτες άλλων χωρών που χρησιμοποιούν το MyTaxi.
Σχόλια