Αν παρακάμψει κανείς τη γνωστή μαρκετινίστικη φλυαρία σχετικά με την... αποστολή της Google, το κείμενο στο μπλογκ της εταιρείας λέει ότι η πολιτική “First Click Free”, ήτοι η υποχρέωση εκ μέρους των παρόχων περιεχομένου να προσφέρουν τουλάχιστον τρία άρθρα τους δωρεάν αλλιώς η θέση τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων θα είναι χαμηλότερη, εγκαταλείπεται και αντικαθίσταται από την πολιτική “Flexible Sampling” –το τελευταίο αφήνει στην πραγματικότητα την επιλογή στον πάροχο σχετικά με το αν και κατά πόσον θα δίνει μέρος του περιεχομένου του δωρεάν. Όπως ήταν αναμενόμενο, τα ΜΜΕ ανά τον κόσμο και δη αυτά που λειτουργούν με συνδρομητικό μοντέλο/paywall πανηγύρισαν –άλλωστε, είναι σχετικά κοινό μυστικό ότι ένας από τους λόγους που οδήγησαν το Μάουντεν Βιου στην κατάργηση του “First Click Free” ήταν οι συνεχείς διαμαρτυρίες και πιέσεις από το λόμπι των ΜΜΕ. Τώρα μένει να φανεί πώς θα αντιληφθούν οι πάροχοι το “Flexible Sampling” –και πώς θα αντιδράσουν οι χρήστες!
Σχόλια