Το Διαδίκτυο αποτελεί πλέον το βασικό μέσο μέσω του οποίου γίνονται οι κρατήσεις στα ελληνικά ξενοδοχεία, αλλά απ’ ότι φαίνεται οι τουρίστες αρχίζουν σταδιακά να προτιμούν να κάνουν απευθείας κρατήσεις μέσω των websites των ξενοδοχείων, προτιμώντας αυτό τον τρόπο σε σχέση με τη χρήση των διαδικτυακών πλατφορμών.
Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τα στοιχεία που δημοσιοποίησαν οι εταιρείες Axia Hospitality και Nelios και αφορούν το 8μηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου 2017 και προέρχονται από τα δεδομένα σε περίπου 260 ξενοδοχεία που είναι πελάτες των δύο εταιρειών. Σημειώνεται πως η Axia Hospitality αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου τις online πωλήσεις και κρατήσεις ξενοδοχείων, ενώ η Nelios κινείται στο χώρο του digital marketing για ξενοδοχεία με τις δύο εταιρείες να διατηρούν στενή συνεργασία
Σύμφωνα με τα στοιχεία, στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα παρατηρήθηκε μία αύξηση -σε σχέση με το 2016- της τάξεως του 107,49% στις απευθείας κρατήσεις με την αύξηση στα έσοδα που προέκυψαν από αυτές τις κρατήσεις να είναι της τάξεως του 75,28%. Η επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες των ξενοδοχείων αυξήθηκε κατά 25,35%, ενώ οι unique επισκέπτες κατά 25,74%.
Παρατηρείται μεγάλη άνοδος (+165,52%) στη χρήση smartphones για απευθείας κρατήσεις, όταν το ποσοστό για desktop είναι στο 105,10%, ενώ στα tablets κινείται στο 76,69%.
Οι χώρες με τη μεγαλύτερη αύξηση είναι η Αυστραλία (163,64%), οι Ηνωμένες Πολιτείες (160,18%) και η Ελλάδα (159,58%). Το τελευταίο στοιχείο αποτελεί μία ένδειξη ότι και οι Έλληνες τουρίστες αρχίζουν να ψάχνουν περισσότερο τις δυνατότητες του Διαδικτύου όσον αφορά την κράτηση δωματίων.
Σχόλια