Με την αφθονία δεδομένων που προσφέρει η τεχνολογία από τη μια και με τη δημοτικότητα που έχουν πλέον οι νέες τηλεοπτικές πλατφόρμες αρχής γενομένης από το Netflix, ήρθε πλέον η ώρα η Nielsen, η βασίλισσα των αριθμών της αμερικανικής τηλεοπτικής βιομηχανίας να αρχίσει να καλύπτει και αυτά τα Μέσα.
Όπως διαβάζουμε στο “recode”, η κορυφαία μέτρο-εταιρεία, παρέχει πλέον πληροφορίες τηλεθέασης της Netflix όχι μόνο στους παραγωγούς προγραμμάτων που μεταδίδονται από την ίδια (κάτι που κάνει από πέρυσι) αλλά και στον ανταγωνισμό. Όπως επισημαίνει και το άρθρο, αυτό γίνεται κόντρα στη Netflix η οποία κρατάει τα στοιχεία αυτά για τον εαυτό της –προκειμένου να μπορεί να χορηγεί την υπηρεσία αυτή, η Nielsen χρησιμοποιεί μια δική της τεχνολογία που συνδυάζει ηχητικά στοιχεία με metadata όπως κάνουν οι εταιρείες που μετρούν την ακροαματικότητα των ραδιοφωνικών σταθμών. Από την πλευρά της, η Ιντερνετική εταιρεία μπορεί μόνο να υποβαθμίσει τις μετρήσεις Nielsen ως “εξαιρετικά ανακριβή”.
Σχόλια