Δεν πρόκειται μόνο για ενίσχυση του τεχνοφιλικού της ίματζ: το πρόγραμμα car-sharing ηλεκτρικών αυτοκινήτων BlueSG που ξεκίνησε χθες η Σιγκαπούρη σε συνεργασία με τη γαλλική Bollore και που θα διαρκέσει, αρχικά, για 10 χρόνια, προσδοκά και να μειώσει τα (πανάκριβα) αυτοκίνητα στους δρόμους της μικρής ασιατικής πόλης-χώρας.
Το πρόγραμμα, παρόμοιο με αυτά που... τρέχει η Bollore σε τρεις πόλεις της Γαλλίας (Παρίσι, Μπορντό, Λιόν), δύο των ΗΠΑ (Ιντιανάπολις, Λος Άντζελες) και μια της Ιταλίας (Τορίνο), ξεκίνησε με 80 αυτοκίνητα και 32 σταθμούς φόρτισης και φιλοδοξεί να φτάσει τα 1000 αυτοκίνητα και τους 2000 σταθμούς ως το 2020 –ή αλλιώτικα, το δεύτερο μεγαλύτερο πρόγραμμα car-sharing ηλεκτρικών αυτοκινήτων μετά το Παρίσι. Τα αυτοκίνητα του BlueSG είναι δίπορτα χάτσμπακ τεσσάρων ατόμων με μπαταρίες που μπορούν να φτάσουν τα 200 χιλιόμετρα ανά φόρτιση, ενώ το κόστος για τον επιβάτη είναι 20 ή 30 σεντς του ευρώ/λεπτό αναλόγως αν υπάρχει ή όχι ετήσια συνδρομή.
Σχόλια