Πριν τρεις εβδομάδες παρουσιάστηκε και πριν από δύο εβδομάδες έγιναν οι πρώτες παραγγελίες από μεγάλους παίκτες του χώρου του λιανικού εμπορίου. Όμως η επιτυχία, τουλάχιστον ε επίπεδο προ-παραγγελιών του ηλεκτρικού φορτηγού Semi της Tesla δε σταματάει εκεί: πρώτα η Anheuser-Busch, η μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο με μάρκες όπως η Budweiser, η Stella Artois και η Beck's και σήμερα η PepsiCo, ανακοίνωσαν ότι θα δοκιμάσουν το Semi παραγγέλνοντας, τουλάχιστον σύμφωνα με το “The Verge” η πρώτη 40 οχήματα και η δεύτερη 100. Αν υπολογίσει κανείς ότι η εταιρεία του Ίλον Μασκ χρεώνει 150.000 δολάρια ανά όχημα, μόνο από τις δύο αυτές παραγγελίες θα βγάλει τα πρώτα της 21 εκατομμύρια –δεδομένου ότι πολλές εταιρείες θέλουν να βελτιώσουν το προφίλ τους από άποψη εταιρικής ευθύνης, ειδικά σε ό,τι σχετίζεται με το περιβάλλον, η επένδυση στο φορτηγό της Tesla με τον φουτουριστικό σχεδιασμό και το χαμηλό ανθρακικό αποτύπωμα είναι μια πολύ καλή κίνηση.
Σχόλια