Όπως και πολλές άλλες Ιντερνετικές εταιρείες (με γνωστότερη την Amazon) πριν από αυτή, και η Google ανακαλύπτει ότι το... disruption δε δουλεύει παντού με τον ίδιο τρόπο και μερικές φορές η παραδοσιακή μέθοδος αν και τετριμμένη, παραμένει αναγκαία.
Εν προκειμένω, η εταιρεία του Λάρι Πέιτζ συνειδητοποιώντας ότι η αγορά της Ινδίας είναι μεν μεγάλη (ειδικά για κινητά: διαθέτει 1,2 δισεκατομμύρια συνδρομητές) αλλά όχι αρκετά σοφιστικέ ώστε να έχει μεταφέρει όλο της το εμπόριο ονλάιν, προσανατολίζεται στην ιδέα να ανοίξει κανονικά καταστήματα σε διάφορα σημεία της χώρας –όπως διαβάζουμε τα ποπ-απ στορ που άνοιξαν για να προωθήσουν τη δεύτερη γενιά των τηλεφώνων Pixel έτυχαν πολύ θετικής αντιμετώπισης από το ινδικό κοινό οπότε το Μάουντεν Βιού εξετάζει το ενδεχόμενο να τα κάνει πιο μόνιμα. Με αντιπάλους στη δεύτερη σε πληθυσμό χώρα (και αγορά) στον κόσμο τις Samsung, Xiaomi, Oppo και Vivo η Google θα πρέπει να οργανώσει πολύ καλά τη στρατηγική της.
Σχόλια