Με 40 πόλεις (μεταξύ των οποίων η Βιέννη, το Παρίσι και το Σίδνεϊ) σε τέσσερις ηπείρους στο ενεργητικό του, η Taxify κινείται αργά αλλά σταθερά προς την Uber –η πιο πρόσφατη επέκταση της εταιρείας από την Εσθονία είναι η Λισαβόνα στην οποία ξεκινάει τη λειτουργία της από σήμερα. Και αν η υποστηριζόμενη από την κινεζική DiDi Taxify δεν αρκεί για να προκαλέσει στενοχώριες στο Σαν Φρανσίσκο, η επένδυση από τη Hyundai στην Grab από τη Σιγκαπούρη, μια εταιρεία που επίσης κινείται πολύ δυναμικά στην ίδια αγορά και με βλέψεις προς την ευρύτερη νοτιοανατολική Ασία (και στην οποία επίσης έχει επενδύσει η Didi καθώς και οι ιαπωνικοί όμιλοι SoftBank και Toyota) είναι σίγουρα λόγος ανησυχίας αφού σχεδόν εγγυώνται ότι ο ανταγωνισμός οπουδήποτε στην παγκόσμια σκακιέρα θα είναι αμείλικτος. Α, και επιπλέον, στην περίπτωση της Taxify, η προμήθεια που πρέπει να εκχωρήσουν οι συνεργαζόμενοι οδηγοί στην εταιρεία είναι 15%, έναντι 25% της Uber.
Σχόλια